Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: nieiwe ideetjes?

Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

nieiwe ideetjes?

hallo allemaal

ik ben bezig gewest met L1, maar omdat ik zwanger ben kan ik nu niet rijden, zijn er mensen die nog leuke grondoefeningen weten die ik kan doen. Mag ook L2 zijn, alleen heb ik geen boekje hiervan omdat ik hier les in kreeg, maar ik dacht misschien kan ik het zelf ook wel proberen zonder les.

cicling gaat goed, het zijwaarts lopen gaat goed, los in een kleine bak gaat goed, ik doe ook wel zonder touw oefeningen en dan blifjt ze netjes bij me! echt grappig, alleen op 1 hand vind ze het wat minder leuk

ik hoor het wel

groetjes marjolein

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Re: nieiwe ideetjes?

squeeze game is ook errug leuk om te doen. Over een hindernisje of ergens onderdoor of langs. Of over een zeiltje lopen, op een laag platautje laten staan en verder zou je de 7 games net even wat verder kunnen uitbreiden, door net even wat meer te vragen of wat verder.
    Nou ik hoop dat je hier iets aan hebt????

Leuk dat je zwanger bent, gefeliciteerd
    Sta je nog steeds op de kortesteekterweg op die pensionstal, waarvan ik nu even die naam kwijt ben?

Groetjes Annet
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Forumlid
    Aangemeld
    Dec 2004

bedankt voor je felicitaties

ik sta aan de kortsteekterweg bij de boer waar ik eesrt stond. Dat beviel me toch het beste! Bij Niekerk was het ook wel leuk hoor, maar hier heb je veel meer de vrijheid, en dat vind ik wel prettig, ik heb alleen geen bak helaas, dus met slecht weer is er weinig freestyle bij!

over een hindernisje doe ik eigenljk al regelmatig en ergens tussendoor lopen doet ze eigenlijk ook wel super! ik heb helaas zo;n mak paard dat niet zo snel bang is voor zeiltjes enzo, maar dat eerder interessant vind dan eng. 1x heb ik aan mijn carrotstick een plastic zak gehangen en haar daarmee proberen te aaien, maar ze is alleen maar nieuwsgierig wat er aan die stok hangt, dus dat werkte niet echt geweldig! was wel grappig om te zien!

groetjes marjolein

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

waarom werkte het niet echt geweldig, dat is net de bedoeling wat ze doet. of moet ze er van bang van zijn? ik snap het niet zo goed.

Bladwijzers

Forum Rechten