Graag!![]()
Graag!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Met plaatjes hoor!![]()
Alvast even een plaatje van het binnenbakjeVoor ons wordt hij op 20x60 gezet, lekker de ruimte!
![]()
Nog carpool-liefhebbers vanaf Zurich, komend langs Sneek/Joure/Heerenveen?
Wie zijn "we"???Oorspronkelijk Geplaatst door prebalia
![]()
© E l s v a n d e r Z a n d e n ©
"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
and those who matter don't mind." Theodor "Dr. Seuss" Geisel
wat een BELACHELIJK gave bak zeg.
Helaas, ook hier een kind in kielzog (eh zoooooog)
Je kunt misschien wel met de Noordhollanders meerijden. Als je wilt, kan ik het even voor je vragen. Zijn erg aardige luiOorspronkelijk Geplaatst door Wien
![]()
Aaaahw, een weekendje later en ik had wel mijn rijbewijs gehad, jammer!!
Ik weet niet waar ik naartoe ga, maar ik ben niet verdwaald.
Het duurt zo lang het nodig is.
Wegens kreupelheid van een van de deelnemende paarden, is er 1 plekje vrij gekomen. Mocht je nog mee willen doen as zondag, neem dan even contact op met Judith of mij. Kosten zijn 112.50 incl stalling en lunch.
Oh zonde, had graag meegedaan maar dat wordt 'm niet. Hopelijk vinden jullie nog iemand
Oh helemaal niet gezien dit, als je dat zou kunnen, graagOorspronkelijk Geplaatst door prebalia
Kleine fotoreportage van gister, het was een zeer leerzame en gezellige dag (wel een tikkeltje frisjes voor de toeschouwers):
![]()
Die onderste foto: wat een megahal! Ik heb genoten & geleerd. De perfecte combi. Gelukkig had ik m'n thermobroek bij me voor als ik niet in de bak stond.
Don't ask what your horse can do for you, but what you can do for your horse.
OOooooo, mijn Memphis staat er op.,
,
![]()
(Ik ben overigens blij dat ikzelf niet zo OVERDUIDELIJK in close up geportretteerd ben!)
Verder een hele fijne dag gehad, veel plezier en genoten van een geweldige organisatie. Pluim hiervoor dames Baarsma en Veldman.
Wanneer is de volgende keer?
mijn paard heeft een mening.
Overigens: hulde aan Kees, de enige man in het gezelschap.
En hij deed ook nog eens heel dapper zijn ding toen hem door Liesbeth gevraagd werd allerlei "uitbundig foute en goede" houdingen op zijn paard voor te doen.![]()
![]()
mijn paard heeft een mening.
Dank Lies!
En Cees was echt een coole cowboy
Meer close-up dan dit heb ik niet:
![]()
Bladwijzers