Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: (L1) niet stil willen staan bij game 2

  1. #1
    Forumlid naadjuh's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    30

    (L1) niet stil willen staan bij game 2

    ik ben net begonnen met the seven games. Game 1 gaat prima, met plastic zakjes, touw enz. kan ik haar overal aanraken.
    Nou ben ik begonnen aan game 2 maar zodra ik naar haar achterhand wil lopen draait ze mee, ik blijf dan the friendly game doen tot ze stilstaat, vervolgens vraag ik haar om haar achterhand te verplaatsen. Ze draait haar achterhand netjes weg maar volgt met haar voorhand weer naar mij toe.
    Wat ik eruit begreep is dat de voorhand stil moet blijven staan en alleen de achterhand zich verplaatst, klopt dit? waarschijnlijk heeft het tijd nodig maar ik wilde weten of iemand mischien een idee hoe ik haar voorhand kan laten staan??

    Bedankt!! Groetjes Nadia

  2. #2
    Actief Forumlid oberon's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2005
    Locatie
    voorburg
    Berichten
    285

    Re: (L1) niet stil willen staan bij game 2

    Kijk eerst eens op welke lengte je de leadrope vasthoudt. Altijd halverwege de lengte van de lijn of langer vasthouden. Het zou kunnen dat je haar voorhand mee 'trekt' doordat je de leadrope te kort vast hebt. Verder moet je in het begin al belonen met een 'rub' als ze haar achterhand ook maar een fractie verplaatst. Dan kun je dat steeds meer uitbouwen.
    Horses don't care how much you know, until they know how much you care.

  3. #3
    Forumlid naadjuh's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Locatie
    alphen aan den rijn
    Berichten
    30

    Re: (L1) niet stil willen staan bij game 2

    ik houd de leadrope bijna aan het einde vast en laat het gedeelte tussen mijn hand en het halster op de grond hangen. Maar je hebt gelijk het zal waarschijnlijk een kwestie van veel oefenen en veel geduld zijn, bedankt!

  4. #4

    Re: (L1) niet stil willen staan bij game 2

    Ja, in het begin maar 1 stapje vragen, ze ker niet meer, en steeds als dat goed gaat een stapje meer vragen

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •