Hallo,
Voor Wonder ben ik op zoek naar een natuurlijk bekapper, graag met natural balance of strasser methode
En graag in de buurt van Bodegraven.
De meeste die ik momenteel vind, moeten van ver komen.
Bedankt!
Hallo,
Voor Wonder ben ik op zoek naar een natuurlijk bekapper, graag met natural balance of strasser methode
En graag in de buurt van Bodegraven.
De meeste die ik momenteel vind, moeten van ver komen.
Bedankt!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
'Mijn' Jaap komt ook wel geregeld in Utrecht, misschien kan je contact met hem opnemen? Als hij in de buurt is, kost het niet zoveel reiskosten lijkt me. www.barefoot-hoofrehab.nl Ik ben erg tevreden over zijn werk, Chiefies hoefjes staan er top bij. Een aantal paarden bij ons op stal wordt 'Natural Balance' bekapt, en de meeste van die paardjes hebben gescheurde hoeven, rotstraal, en zelfs hoefkanker. Misschien heeft het een niks met het ander te maken hoor, maar ik word een beetje huiverig bij het horen van die naam. Natuurlijk kan het best zijn dat er mensen zijn met goede ervaringen met Natural Balance.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
mijn oude paard stond in Bodegraven (op zo'n grote stal, die ken je vast wel) en die werd natuurlijk bekapt. volgens mij heette dat ook natural balance (maar ik heb er niet zo veel verstand van). die smid kwam volgens mij van de praktijk daar in bodegraven. misschien heb je daar iets aan?
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Il, ow wat vreemd! Ik lees juist wel goede dingen er over. ik zal eens naar 'jouw' jaap kijken
Marielle, Welke grote stal? :P Tom van soest bedoel je? ik zal eens navragen, maar hij heeft het ook wel d![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ton van Zoest? Die heeft niets met Natural Balance toch?
Hij is een kundig smid (zeker met betrekking tot speciaal beslag), maar in omgang geen combinatie met mijn merrie.
De weg met Carwyn en Scarlet
Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..
Nee ik gok dat het deze dierenartsenpraktijk is: http://www.dapbodegraven.nl/ waar die smid vandaan komt.
Maar ik was ook helemaal niet tevreden met dat natural balance. daar ben ik toen ook mee gestopt toen ik hem gekocht had en hij heeft nog wat problemen gehad voordat het eindelijk beter werd.
Altijd plezier met mijn lieve Lazir!
Mariel, daar werkt Ton van Zoest al jaren en Wouter Danen tegenwoordig.
Mijn ervaring met Tom van Zoest is hetzelfde als die van Dyonne, hoewel ik hem alleen met andermans paarden bezig heb gezien en niet de mijne. Maar ik gok dat hij geen goede combi is met Wonder.
Verder kan ik je niet helpen aan een natuurlijk bekapper. Ik ben wel tevreden over mijn smid, overigens dezelfde als die van Dyonne.
Ik zag wel wat van Natural Balance op de website staan van de kliniek in Bodegraven.
Ton heeft eenmaal mijn pony gedaan en dat was nooit meer.
En ik ben heel tevreden met mijn niet natuurlijk bekapper maar gewoon traditioneel hoefsmid.![]()
Ik heb deze meneer eens bij Jade gehad, Fernand van Geene van Holistic Horse. http://www.holistic-horse.nl/ Ik las op de site ergens iets over de Strasser methode. Hij zit in Lopik maar komt dus ook in Zuid-Holland.
Bladwijzers