Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Ik ben springruiter..

Ik ben springruiter..

Hallo allemaal!
    Ik ben hier nieuw en ik vind NH helemaal te gek! Maar ik heb een probleem.. Ik ben een springruiter Ik ga binnenkort ook wedstrijden rijden en ik wil het springen eigelijk niet opgeven.. Kan ik nu eigelijk wel een echte NH ruiter worden?

Ps. Als ik iets verkeerd zeg verbeter me maar hoor
    Blitz.. My new love!

Forum Meubilair Linda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    44
    Dagboek Berichten
    33

Re: Ik ben springruiter..

Ja hoor, de vraag is alleen meer of je een Natural springruiter wil worden

Kijk anders eens op Parelli.nl, bij de fotogalerij, daar zie een aantal foto's van Luca (springruiter die Parelli doet)...
    Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ja, volgens mij kan dat wel hoor! Iedereen geeft ook zijn eigen invulling aan nh. Het is vaak soms maar ook net hoe je tegen de dingen aankijkt.

Toen ik nog niets van nh wist keek ik heel anders naar een paard. NH is mijn ogen je meer verdiepen in een paard (en daarnaar handelen), hoe hij denkt en hoe je de dingen het beste kunt uitleggen, zodat ze begrijpbaar zijn voor je paard.
    Hieruit vloeit een band van vriendschap en vertrouwen.

Als springen jullie lust en jullie leven is moet je dat niet laten. Je moet doen waar je jezelf het prettigst bijvoelt en waar je paard zich het prettigst bijvoelt.
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Bedankt! Ik heb zojuist een parreli pakket overgekocht en hoop dat i er snel is! Daarna zullen we maar snel gaan oefenen!
    Blitz.. My new love!

Actief Forumlid spinner's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Marlyn
    Bedankt! Ik heb zojuist een parreli pakket overgekocht en hoop dat i er snel is! Daarna zullen we maar snel gaan oefenen!
    Succes!!
    wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt

Bladwijzers

Forum Rechten