Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste
Resultaten 136 tot 150 van de 194

Topic: Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRY

Forum Meubilair peaches's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2005

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 1,5 PLEK VRY

gaat er iemand als toeschouwer vanuit brabant? Of gaan er meer mensen met openbaar vervoer vanuit nijmegen of arnhem?

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 1,5 PLEK VRY

Mocht iemand willen carpoolen kan dat vanuit Groningen over A7, (Heerenveen) A32, A28 (Zwolle) en A50. Vrijdag heen en zondag weer terug.

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

bb)

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 167 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 167 euro cursus
    3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond) 167 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
    7. Evelien met Shafai (alleen zondag) 83,50 euro cursus
    8. VRIJ

Toeschouwers:

Mera -->zondag
    Margriet
    Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
    Elske (met overnachting zat/zon: al betaald)
    Jasmijn--> alleen zaterdag (wordt toch wel echt verwacht thuis), dus er is nog plek om te overnachten!
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail, zaterdag)
    Katrina Schermer (via PB)
    Martine
    Ingrid (alleen zaterdag, niet op het forum, komt met Judith en Felix mee)
    Sanne
    Priscilla
    Ineke
    Marit o.v.b.
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRY

@deelnemers: Er zijn grote weides aanwezig waar de paarden in kunnen. Deze moeten nog opgedeeld worden in kleinere stukjes. Er is wel wat draad aanwezig op de locatie maar zou diegenen die draad en paaltjes hebben dit mee willen nemen voor de zekerheid? Daarnaast zou ik willen vragen of jullie kort in dit topic willen aangeven waar je momenteel qua dressuur (grondwerk en rijden) mee bezig bent en wat je doelen zijn voor het weekend zodat Liesbeth zich daar wat op voor kan bereiden. Alvast bedankt!

@toeschouwers: er zijn wat banken en wat (harde houten) stoelen, maar wellicht is het wel lekker om eventueel je eigen luie campingstoel mee te nemen als je met de auto gaat. Daarnaast zou ik willen aanbevelen om ondanks de heater wellicht wel een fleecedeken ofzo mee te nemen om jezelf lekker warm te houden.

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 195 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is)(stalling 's avonds) 195 euro cursus
    3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond) 195 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 195 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 195 euro cursus
    7. VRIJ
    8. VRIJ

Toeschouwers:

Mera -->zondag
    Margriet
    Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
    Jasmijn--> alleen zaterdag (wordt toch wel echt verwacht thuis), dus er is nog plek om te overnachten!
    Marina
    Holipony
    Martine
    Sanne
    Priscilla
    Marit o.v.b.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRY

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    @deelnemers: Er zijn grote weides aanwezig waar de paarden in kunnen. Deze moeten nog opgedeeld worden in kleinere stukjes. Er is wel wat draad aanwezig op de locatie maar zou diegenen die draad en paaltjes hebben dit mee willen nemen voor de zekerheid? Daarnaast zou ik willen vragen of jullie kort in dit topic willen aangeven waar je momenteel qua dressuur (grondwerk en rijden) mee bezig bent en wat je doelen zijn voor het weekend zodat Liesbeth zich daar wat op voor kan bereiden. Alvast bedankt!

@toeschouwers: er zijn wat banken en wat (harde houten) stoelen, maar wellicht is het wel lekker om eventueel je eigen luie campingstoel mee te nemen als je met de auto gaat. Daarnaast zou ik willen aanbevelen om ondanks de heater wellicht wel een fleecedeken ofzo mee te nemen om jezelf lekker warm te houden.

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 195 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond) 195 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 195 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 195 euro cursus
    7. VRIJ
    8. VRIJ

Toeschouwers:

Mera -->zondag
    Margriet
    Marina (in principe alleen zaterdag
    Holipony
    Martine
    Sanne
    Priscilla
    Ineke
    Marit o.v.b.

Nog even bijgevoegd dat ik in principe alleen zaterdag kom kijken. Goede tip maaike van de eigen stoel+dekentje, ga ik zeker doen!

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Maaike, rest van het geld is onderweg.

Doelen voor dit weekend:
    - beter/sneller leren aanpassen aan wat Palou nodig heeft zodat ze sneller fijn kan bewegen, zowel op de grond als onder het zadel
    - actiever rijden/grondwerken, meer kijken waar de grenzen zijn op dat moment ipv in veilige modus blijven hangen
    - aan bovenstaande doelen werken zonder daarbij gespannen te worden of de relatie negatief te beinvloeden.

Wat is de bedoeling met eten? Gaan we gezamelijk hetzelfde eten of neemt iedereen wat mee?

Forum Meubilair judith7's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2010
    Dagboek Berichten
    31

achtergrond en trainingsdoelen judith en felix
    felix woont een jaar bij mij. eerste maanden alleen buiten gereden. laatste tijd les met grondwerk en iets dressuurmatig onder het zadel, alles in het teken van de basis (zelf ben ik ook niet veel verder dan de basis) en hem soepeler maken.
    freestyle-lessen van daan simoons (junik), enkele lessen van wim vonck.
    nooit parelli gedaan, weet een beetje van de terminologie.

trainingsdoelen clinic:
    1. contact en wederzijds vertrouwen vergroten: beter leren zien/beoordelen hoe hij zich voelt, wat hij wel/niet aan kan en wat hij wel/niet leuk vindt (ook: hoe te spelen).
    2. ontspanning, zelfvertrouwen, rust en geduld.

dit als basis om te:
    3. werken aan het versoepelen van zijn lichaam en het verruimen van zijn passen (= verminderen stijfheid > mogelijk ivm leeftijd, gebrek aan training in zijn verleden en een probleem in zijn schouder).

concrete dingen: (naast 1, 2 en 3):
    - naar me toe komen met grondwerk (en daarmee: change of direction in een vloeiende beweging)
    - beter aan de hulpen zijn (m.n. onder het zadel)
    - rechtergalop onder het zadel

* mijn wens is een open/blije, fitte en lichte pony, om mee naar buiten te gaan, leuke dingen te doen en daarnaast ook in de dressuur wat verder te komen.

@maaike: ik neem prikpaaltjes en draad mee om een paddockje te kunnen maken. kan echter niet garanderen dat hij daar ook in blijft...
    *** you can't do it without doing it ***

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    36

Met mijn 8 jarige draver ruin Volare is het doel voor dit jaar om een 80 kilometer endurance te rijden. Om dat te bereiken moet hij naast een goede conditie ook zijn lijf netjes gebruiken.
    Ik denk dat na de laatste cursus de game of energy deels nog steeds een puntje van aandacht is (al kan ik in een andere omgeving dan thuis ook wel mee vallen). Het lijk me nuttig en interessant om aandacht te besteden aan de basic allignment en aan overgangen.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    36

Paaltjes en draad zal ik meenemen.

Ik weet niet hoeveel paarden er buiten staan? Maar ik wil best kijken of het gaat om ze bij elkaar te zetten in kleine groepjes of zoiets.

Aangemeld
    Apr 2010
    Dagboek Berichten
    31

wmb mag felix ook wel bij iemand(en) in. hij is sociaal, het is wel zo gezellig en ik denk dat het de ontsnappingskans verkleint :- )

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Ik zat me even af te vragen hoe het zit met lunchen zaterdag en zondag? is er ergens waar we eten & drinken kunnen halen?
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Is er zondag iemand op de terugweg langs Utrecht komt?
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Aangemeld
    Apr 2010
    Dagboek Berichten
    31

@sanne&jorunn: volgens mij wordt er voor beide dagen gezamenlijk eten ingekocht door de mensen die op vrijdag al arriveren. dit staat wel ergens in de eerdere posts van dit topic. ik denk dus niet dat je zelf eten mee hoeft te nemen.

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

oh, ok. Als dit zo is, dan hoor ik het graag. Ik heb namelijk een heel afwijkend dieet dus als jullie dingen halen, kan ik altijd zelf wat aanvullends meenemen. Blijft iedereen s'avonds ook eten?
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    Wat betreft boodschappen etc voor de twee dagen dacht ik dat we misschien wel vrijdagavond met een groepje boodschappen kunnen gaan doen. Dan kan iedereen eten wat ze lekker vinden. Is dat goed?
    Had ik ook gevonden Zit zelf ook met wat aparte wensen voor mijn dieet dus neem wel een eigen hapje mee, net zo makkelijk.

Pagina 10 van de 13 EersteEerste ... 89101112 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten