Ik heb er ook zin in en heb het nog maar een keer op twitter en facebook gezet dat er nog plek is!
Ik heb er ook zin in en heb het nog maar een keer op twitter en facebook gezet dat er nog plek is!
Vind het zo jammer dat Tas nog steeds niet goed genoeg is om mee te doen, had erg graag meegedaan
Maaike, ik las ergens iets over van die warmtelampen voor de toeschouwers, gaat dat nog door? Lijkt me wel lekker![]()
www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training
Jip, heater gaat door. Bovendien kunnen we met de simulaties en de pauze gewoon lekker in de huiskamer van de slaapplek zitten/staan, dus dat levert ook voldoende opwarming opmocht de heater niet genoeg zijn.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
Ik kom graag zaterdag kijken en zondag ook waarschijnlijk. Ik ga morgen met mijn vader overleggen of hij het erg vind dat ik zijn verjaardag-vieren ga skippen die zondag (verteld ie natuurlijk pas van de week, en hij viert het normaal nóóit)).
De overnachting is van zaterdag op zondag alleen of van vr-za-zo?
note to self: change the mind, the body will follow.
Gaat er iemand met de auto uit deze omg Bodegraven?
Ik wil graag komen kijken, maar na een nare trein-reis-ervaring durf ik niet meer zo goed alleen te reizen![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ik ga vanaf Utrecht, dus als je het stukje Bodegraven-Utrecht met de trein kan, dan haal ik je op bij het station.
O dat is heel fijn! Ga je op zondag?
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
zaterdag en zondag.
De kosten voor kijkers zijn 20 euro per dag toch? Lijkt me handig voor de kijkers om daar even rekening mee te houden dat je dat dan ook bij je moet hebben.
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Ik wil de 22e wel komen kijken. Naar wie moet ik toeschouwersgeld overmaken en hoeveel?
Hallo fellor, kijkers betalen ter plekke. Idd dan gewoon 20 euro meenemen volstaat.
@jasminum: de 35 euro geldt voor 2 avonden.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
6. Linda ter Horst (aankomst op ???) 100 euro locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
7. VRIJ
8. VRIJ
Toeschouwers:
Eveline (zondag)
Mera (ovb wegens verblijf buitenland)
Margriet
Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
Elske (met overnachting zat/zon ? al betaald)
Jasmijn (met overnachting)
Marina
Holipony
Yvonne (via mail, zondag)
Katrina Schermer (via PB)
Martine
Ingrid (alleen zaterdag, niet op het forum, komt met Judith en Felix mee)
Sanne
Priscilla
Ineke
Fellor (zondag)
Ik stond er nu dubbel in, dus ik heb mezelf 1x uit de lijst gehaaldOorspronkelijk Geplaatst door Maaike
![]()
1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 167 euro cursus
2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 167 euro cursus
3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond) 167 euro cursus
5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
6. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
7. Evelien met Shafai (alleen zondag) 83,50 euro cursus
8. VRIJ
Toeschouwers:
Mera -->zondag
Margriet
Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
Elske (met overnachting zat/zon: al betaald)
Jasmijn (met overnachting)
Marina
Holipony
Yvonne (via mail, zaterdag)
Martine
Sanne
Priscilla
Ineke
Ik kom alleen zaterdag, dus er is nog overnachtingsplek (bb)
1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 167 euro cursus
2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 167 euro cursus
4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond) 167 euro cursus
5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
6. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
7. Evelien met Shafai (alleen zondag) 83,50 euro cursus
8. VRIJ
Toeschouwers:
Mera -->zondag
Margriet
Elske (met overnachting zat/zon: al betaald)
Jasmijn--> alleen zaterdag (wordt toch wel echt verwacht thuis), dus er is nog plek om te overnachten!
Marina
Holipony
Yvonne (via mail, zaterdag)
Martine
Sanne
Priscilla
Ineke
note to self: change the mind, the body will follow.
Bladwijzers