Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste
Resultaten 121 tot 135 van de 194

Topic: Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRY

Actief Forumlid
    Aangemeld
    May 2007
    Leeftijd
    36

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 3 PLEK VRIJ

Ik heb er ook zin in en heb het nog maar een keer op twitter en facebook gezet dat er nog plek is!

Actief Forumlid sanne's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 3 PLEK VRIJ

Vind het zo jammer dat Tas nog steeds niet goed genoeg is om mee te doen, had erg graag meegedaan

Maaike, ik las ergens iets over van die warmtelampen voor de toeschouwers, gaat dat nog door? Lijkt me wel lekker
    www.equimotion.nl: chiropractie, dry needling en (revalidatie)training

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Jip, heater gaat door. Bovendien kunnen we met de simulaties en de pauze gewoon lekker in de huiskamer van de slaapplek zitten/staan, dus dat levert ook voldoende opwarming op mocht de heater niet genoeg zijn.

Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    36

Ik kom graag zaterdag kijken en zondag ook waarschijnlijk. Ik ga morgen met mijn vader overleggen of hij het erg vind dat ik zijn verjaardag-vieren ga skippen die zondag (verteld ie natuurlijk pas van de week, en hij viert het normaal nóóit)) .

De overnachting is van zaterdag op zondag alleen of van vr-za-zo?
    note to self: change the mind, the body will follow.

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Gaat er iemand met de auto uit deze omg Bodegraven?
    Ik wil graag komen kijken, maar na een nare trein-reis-ervaring durf ik niet meer zo goed alleen te reizen
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

Ik ga vanaf Utrecht, dus als je het stukje Bodegraven-Utrecht met de trein kan, dan haal ik je op bij het station.

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

O dat is heel fijn! Ga je op zondag?
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Aangemeld
    Apr 2004
    Dagboek Berichten
    1

zaterdag en zondag.

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

De kosten voor kijkers zijn 20 euro per dag toch? Lijkt me handig voor de kijkers om daar even rekening mee te houden dat je dat dan ook bij je moet hebben.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Ik wil de 22e wel komen kijken. Naar wie moet ik toeschouwersgeld overmaken en hoeveel?

Aangemeld
    Apr 2004

Hallo fellor, kijkers betalen ter plekke. Idd dan gewoon 20 euro meenemen volstaat.

@jasminum: de 35 euro geldt voor 2 avonden.
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Apr 2004

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op ???) 100 euro locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    7. VRIJ
    8. VRIJ

Toeschouwers:

Eveline (zondag)
    Mera (ovb wegens verblijf buitenland)
    Margriet
    Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
    Elske (met overnachting zat/zon ? al betaald)
    Jasmijn (met overnachting)
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail, zondag)
    Katrina Schermer (via PB)
    Martine
    Ingrid (alleen zaterdag, niet op het forum, komt met Judith en Felix mee)
    Sanne
    Priscilla
    Ineke
    Fellor (zondag)

Forum Meubilair Feliz's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Dagboek Berichten
    45

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRIJ

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op ???) 100 euro locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    7. VRIJ
    8. VRIJ

Toeschouwers:

Eveline (zondag)
    Mera -->zondag
    Margriet
    Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
    Elske (met overnachting zat/zon ? al betaald)
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail, zondag)
    Martine
    Sanne
    Priscilla
    Ineke
    Ik stond er nu dubbel in, dus ik heb mezelf 1x uit de lijst gehaald

Aangemeld
    Apr 2004

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRIJ

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 167 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 167 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond) 167 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
    7. Evelien met Shafai (alleen zondag) 83,50 euro cursus
    8. VRIJ

Toeschouwers:

Mera -->zondag
    Margriet
    Elske (met overnachting zat/zon: al betaald)
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail, zaterdag)
    Martine
    Sanne
    Priscilla
    Ineke

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    36

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 1,5 PLEK VRY

Ik kom alleen zaterdag, dus er is nog overnachtingsplek (bb)

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 167 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 65 euro nog voor locatie (stalling 's avonds) + 167 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond) 167 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 167 euro cursus
    7. Evelien met Shafai (alleen zondag) 83,50 euro cursus
    8. VRIJ

Toeschouwers:

Mera -->zondag
    Margriet
    Elske (met overnachting zat/zon: al betaald)
    Jasmijn--> alleen zaterdag (wordt toch wel echt verwacht thuis), dus er is nog plek om te overnachten!
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail, zaterdag)
    Martine
    Sanne
    Priscilla
    Ineke
    note to self: change the mind, the body will follow.

Pagina 9 van de 13 EersteEerste ... 7891011 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten