Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste
Resultaten 106 tot 120 van de 194

Topic: Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRY

Forum Meubilair E.Zanden's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 3 PLEK VRIJ

Wat betreft facebook;

Willen zo veel mogelijk mensen deze link delen https://www.facebook.com/events/250781201658103

en/of hier op "vind ik leuk" klikken? https://www.facebook.com/groups/hippischholland/
    © E l s v a n d e r Z a n d e n ©

"Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter
    and those who matter don't mind.
    " Theodor "Dr. Seuss" Geisel

Forum Meubilair Maaike's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 3 PLEK VRIJ

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    2. Jorunn met Palou/Zoysia (graag vrijdag aankomen als het bos vorstvrij is) 100 euro locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    3. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    4. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    5. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    6. Linda ter Horst (aankomst op ???) 100 euro locatie (stalling 's avonds) + 195 euro cursus
    7. VRIJ
    8. VRIJ

Bedankt allemaal voor het verspreiden van het nieuws
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Actief Forumlid Jorunn's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRIJ

Zelfde vraag als Sanne: is het mogelijk alvast daar te parkeren om 's middags een rondje te doen? Als we pas om 16.00 daar terecht kunnen, wordt het wel een heeeel klein rondje

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Re:Liesbet Jorna wintertrainingsweekend Kootwijkerbroek 21/22 jan 2012 2 PLEK VRIJ

Tot mijn grote spijt ga ik afzeggen voor dit weekend.
    Na de clinic in Vinkega heb ik 2x kunnen rijden ivm storm, nattigheid en griep. Het ziet er niet naar uit dat het binnenkort erg droog gaat worden zodat ik me thuis alsnog behoorlijk kan voorbereiden.
    De binnenbak is komende week ook niet beschikbaar dus uitwijken naar binnentraining lukt ook niet.
    Daarbij ben ik zelf nog steeds niet beter en net niet heel erg ziek, last van mijn longen en flink benauwd, dus nul energie.
    Al met al vind ik het op dit moment niet waard om een weekend helemaal naar Kootwijkerbroek af te reizen vanuit NoordGroningen met een paard dat niet eens op 50% kan lopen. Palou verdient een goede voorbereiding op een intensief weekend zodat ze het goed aankan en we een stapje verder kunnen wat zij dan ook vol vertrouwen en kracht/balans aan kan.
    Ik wens jullie heel veel plezier en een leerzaam weekend en hoop er volgende keer wel bij te zijn.

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

hoihoi,

Ik heb 2 vragen:

1 verwacht je van de slapende kijkers ook een bijdrage voor de accommodatie? (Lijkt me niet zo onlogisch toch?)
    2 Ik ken lang niet alle deelnmers. Zijn er misschien mensen die min of meer uit de richting van Enschede komen en nog een plek vrij hebben op de trailer(tegen vergoeding)? Elske wil wel graag meedoen met Misa (aka Baby), maar deze lieve vrolijke allemansvriend kan niet goed alleen op de trailer.
    (Voor wie ons niet zo goed kent, Elske is mijn niet-meer-thuis-wonende dochter.)
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Aangemeld
    Apr 2004

@prebalia: dat is mooi klote. Ik vind het erg jammer dat je dat niet eerder hebt gezegd. Bij voorkeur voordat ik de locatie had betaald en niet meer terug kan...

@senta: ja, dat was ik helemaal vergeten erbij te zetten. Logees betalen 35 euro voor twee avonden logeren.
    Het zou erg fijn zijn als Elske mee zou kunnen doen . Misschien kan er iets geregeld worden met Eveline?
    Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Maaike
    @prebalia: dat is mooi klote. Ik vind het erg jammer dat je dat niet eerder hebt gezegd. Bij voorkeur voordat ik de locatie had betaald en niet meer terug kan...
    Misschien handig die datum voor de deelnemers te vermelden, dan voorkom je dit probleem.

Aangemeld
    Nov 2009
    Dagboek Berichten
    1

@Maaike: ik heb je een alternatief voorstel gestuurd via PB.

Aangemeld
    Apr 2004

Ik ben van de week bij de locatie geweest en het ziet er prachtig uit. Hele aardige eigenaar. Voor mensen die een rondje bos willen doen van te voren: het tijdig parkeren van de trailer om te gaan buitenrijden is geen probleem.
    We krijgen een grotere slaapplek aangeboden ivm bezet appartement, dus we hebben een mooie grote huiskamer en twee keukens (waarvan 1 met vaatwasser). Dat geeft ook genoeg ruimte voor de kijkers om de simulaties etc in een verwarmde omgeving te doen dus dat is wel prettig.
    De binnenbak ziet er goed uit en er is genoeg ruimte voor de toeschouwers.
    Zadels etc kunnen in een zadelkamer waar we de sleutel van krijgen dus dat kan ook veilig staan.

Hooi zit inbegrepen bij de prijs (en zag er goed uit) dus dat hoef je niet zelf mee te nemen.
    Wel graag zelf meenemen:
    - spullen voor paard incl evt krachtvoer en emmer
    - dekbed, kussen en matrasovertrek

1. Maaike en Sjobrend (aankomst op vrijdag) 195 euro cursus
    2. Sanne en Volare Aankomst op vrijdag, paard in de wei (rondje bos op vrijdag is een goed idee ) 80,50 euro locatie + 195 euro cursus
    3. Dineke en Moon (aankomst op vrijdagavond, vervoer is nu zeker!) 195 euro cursus
    4. Judith en Felix (aankomst op zaterdag) 195 euro cursus
    5. Linda ter Horst (aankomst op zaterdag) 195 euro cursus
    6. VRIJ
    7. VRIJ
    8. VRIJ

Er is nog plek voor toeschouwers om te overnachten (35 euro voor 2 avonden excl eten), graag doorgeven als je wil blijven slapen.

Toeschouwers
    Els (blijf je ook overnachten?)
    Eveline (zondag)
    Mera (ovb wegens verblijf buitenland)
    Margriet
    Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
    Elske (met overnachting zat/zon ? al betaald)
    Jasmijn (met overnachting afh van scriptie ? zou je zo spoedig mogelijk slapen willen bevestigen, anders gaan andere mensen die ik al kan plaatsen voor )
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail)
    Katrina Schermer (via PB)
    Martine
    Ingrid (alleen zaterdag, niet op het forum, komt met Judith en Felix mee)
    Sanne
    Jorunn (Leuk dat je gewoon komt kijken en blijft slapen. Graag 35 euro overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer)

Forum Meubilair Priscilllla's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2008
    Leeftijd
    42

Ik zag dat ik van het lijstje af was ,dus heb ik mezelf er weer op gezet

Toeschouwers
    Eveline (zondag)
    Margriet
    Annemieke (met overnachting zat/zon --> zou je 35 euro willen overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer?)
    Jasmijn (met overnachting afh van scriptie ? zou je zo spoedig mogelijk slapen willen bevestigen, anders gaan andere mensen die ik al kan plaatsen voor )
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail)
    Martine
    Sanne
    Jorunn (Leuk dat je gewoon komt kijken en blijft slapen. Graag 35 euro overmaken naar eerder opgegeven rekeningnummer)
    Priscilla
    Today is a perfect day to start living your dreams!

Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Leeftijd
    36

Als het goed is weet ik ergens deze week hoe snel alles gaat en of ik het genoeg in mijn vingers zal gaan hebben om 2 dagen weg te kunne. Ik laat het je dus zo snel mogelijk weten! Mochten andere mensen wel meteen kunnen dan is het voor mij dan gewoon te laat! Is dat oké?

note to self: change the mind, the body will follow.

Priscilla hoe zet je jezelf op de lijst??? Ik had me ook opgegeven als toeschouwer (zonder overnachting), dwz. het hier een tijdje geleden vermeld
    www.bewusterpaardrijden.nl
    voor een rechtgericht en blij paard

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    34
    Dagboek Berichten
    43

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Priscilllla
    Ik zag dat ik van het lijstje af was ,dus heb ik mezelf er weer op gezet

Toeschouwers
    Eveline (zondag)
    Margriet
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail)
    Martine
    Sanne
    Priscilla
    Ineke
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Aangemeld
    Apr 2004

Toeschouwers:

Eveline (zondag)
    Margriet
    Marina
    Holipony
    Yvonne (via mail)
    Martine
    Sanne
    Priscilla
    Ineke

Actief Forumlid Ivo's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    9

Hoi allemaal,

Ik heb ontzettend zin in volgende week! Fijn dat er ook zoveel mensen komen kijken. Als je er nu echt nog veel meer uit wilt halen: er kan nog een deelnemer met paard bij dus grijp je kans )

Tot volgende week!
    Liesbeth
    Paard & Sport? Naturally!

www.sporthorsemanshipunited.nl
    Coach Dressage Naturally

Pagina 8 van de 13 EersteEerste ... 678910 ... LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten