Hoi,
Ik ben nu al een heel tijdje bezig met Vanilla (lekkere eigenwijze maflinger). En het grondwerk van L1 begint nu eindelijk op iets te gelijken. Het enige probleem dat ik heb is dat mevrouw het vertikt om stil te blijven staan (enfin, toch langer dan 10 sec stil te blijven staan). Ook rub-to-stop werkt niet heel goed met haar. Voor mij gevoel stopt ze als ze het zelf wil ipv als ik het haar vraag. Alleen duur het niet zo lang voordat ze stilstaat dus wekt het de illusie dat ze op de rub-to-stop reageert.
Ik heb al vanalles geprobeerd om dit op te lossen. Maar ik kan haar aandacht niet genoeg bij mij houden om haar te laten stilstaan. Ze vind er echt niks aan. Maar daar een verloren grassprietje (of de "bakrand" of eender wat) dat is SUPER interessant. Natuurlijk laat dit mijn games er behoorlijk chaotisch uitzien.
Hebben jullie misschien nog raad voor mij?????
Om jullie toch al een beetje voor te bereiden op mijn lief meisje:
-Dit heb ik al geprobeerd: Ze heeft last van zomerexceem (klein beejte). Dus doet het enorm goed voor haar als ik wat friendly over haar rug of poep die met de Carrotstick. Ik heb toen geprobeerd om hiervan te profiteren en haar te krabben. Toen ze bewoog stopte ik met krabben en toen ze ff stilstond begon ik terug. Ik dacht dat ik de sleutel had gevonden. Maar nee hoor. Ook al deed het zo goed om gekrabt te worden toch bleef ze er nog niet voor stil staan.
xxx
Stefanie
Bladwijzers