Mijn vader (ruim 60) is helemaal weg van Olivia en andersom. Hij wil graag wat meer betrokken zijn, en in de toekomst/voorjaar de level 1 cursus gaan doen bij Anna (en ik wil dan deze zomer samen op ponykamp
). Ik zit nu al een tijdje te bedenken hoe ik hem het beste van informatie kan voorzien over de paarden en hoe te starten.
Mijn vader heeft (tot ik paarden kreeg) nog nooit een paard aangeraakt of er iets mee gedaan. Inmiddels komt hij meerdere keren per week bij mijn dames kijken, en om ze wat te poetsen. Hij kan ze ook alle-4 aan een halster krijgen (stalhalster), en Olivia een deken omdoen. Verder kan hij nog 'niets' met paarden, maar hij wil eigenlijk in de toekomst nog graag leren rijden, met ze wandelen en andere leuke dingen doen.
Mijn vader is niet zo van de computers, maar hij heeft nu bijvoorbeeld wel een DVD (get started) mee naar huis. Zelf heb ik de Level 1 & 2 pakketten, de horsebehaviourbox en de patterns, maar mijn vaders engelss is niet zo heel erg goed. Ik ben bang dat hij dat niet zo heel goed zal kunnen volgen.
Heeft iemand tips voor boeken, DVD's of andere manieren om effectief informatie te geven over paarden?
Bladwijzers