Ik ben mega gefrustreerd want ik zit helemaal vast bij de driving game.
telkens als ik dit probeer; doet m'n paard alles behalve wat er staat, dus nu hoop ik dat iemand me effe kan vertalen of uitleggen wat er in het boekje staat. Want ik begin al te denken dat ik het gewoon verkeerd begrepen heb en iets totaal anders doe dan ik zou moeten doen.
Wat bedoelt hij met:
"Start rhythmically tapping the rope in front of your hand with the carrot stick"
Ook op het andere voorgestelde, nl. met de carrotstick op de grond tikken in de richting van haar borst, werkt niet. Het is dan toch de bedoeling hoop ik dat ik naar haar toe ga terwijl? Ik snap het niet goed, als ik dat eerste probeer dan komt ze net naar me toe ipv achteruit te gaan!
Ook om de front en hind end weg te drijven reageert ze totaal niet, ze snapt het echt niet?!
Ik hoop dat iemand me kan helpen, want nu zitten we een beetje te rommelen met de vorige spelletjes, maar dit vindt ze ondertussen wel erg saai.
Ze doet echt vanalles behalve wat ze moet doen. Meestal begint ze dan ook gewoon wat rond te kijken. Ze draait ook steeds haar hoofd van me weg als ik voor haar sta, zo van links naar rechts, net of ze m'n blik wil ontwijken.
Bladwijzers