-
Forum Meubilair
Re: Energieniveau bij blokken
Die je al doet: laten bewegen als hij wil bijten, of iets laten doen wat hij liever niet doet, tot hij het idee van bijten weer een beetje kwijt is. Zodat hij zal gaan KIEZEN om niet te bijten.
En situaties waarbij je binnen bitingrange bent of hem niet kan laten bewegen zoveel als je kan vermijden tot later datum. En sterkte en succes!

May the horse be with you!
-
Actief Forumlid
Dankjewel. We zullen zien wie de langste adem heeft!
-
Forum Meubilair
Precies! Dat is veel beter.
Eerst een eindeloos geduld ontwikkelen, veel laterale oplossingen zoeken, dat langer volhouden dan je lief is en dan nog langer, emotionele fitness hiermee kweken en als je paard dan buiten de boekjes blijkt te vallen, kun je altijd nog de emotieloze KNAL introduceren. Later. Tegen die tijd.
Succes!

-
Emotieloze knal, ik denk dat ik weet wat je bedoelt (heb dat bij Vash ook toegepast en werkt heel goed) en ga een poging doen het te omschrijven: je geeft idd onverwacht in supersonische reflex op een bijtpoging een enorme oplawaai met datgene wat het dichtst in de buurt is van zijn mond, staand is dat dus je elleboog bijvoorbeeld en als je gebogen staat je voet. Dit zonder 'm aan te kijken en ga onderwijl door met waar je mee bezig was. En flink. Tand hoeft niet door de lip natuurlijk, maar hij moet er wel even van verschieten. Omdat je verdere houding geen paniek of boosheid uitstraalt en het zo snel gebeurt gaat ie denken dat ie zélf iets niet goed heeft gedaan. (en dat klopte ook...).
Dat is volgens mij wat je bedoelt MafHaf?
-
Forum Meubilair
Wij moeten eens een borrel gaan drinken samen, want dat is werkelijk EXACT wat ik bedoel!
Behalve dat "onverwacht", maar misschien bedoel jij nog steeds wel hetzelfde. Het is in bepaalde zin NIET onverwacht, dat het altijd direkt volgt op zijn van-snuffelknuffelen-naar-mond-openen-om-te-happen moment. Het is daar een direkt gevolg van.
Maar inderdaad wil je dat JIJ dat eigenlijk niet gedaan hebt in zijn ogen, maar dat het een gevolg is van zijn gedrag.

-
Forum Rechten