Hmm, toch een kwartier lopen vanaf het station, ik zal er dan rond half 1 zijn, op de cross, ik hoop dat ik het kan vinden![]()
Hmm, toch een kwartier lopen vanaf het station, ik zal er dan rond half 1 zijn, op de cross, ik hoop dat ik het kan vinden![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Heeeeeeeeeeeeeeel veel plezier meiden!![]()
Succes boeit niet![]()
![]()
May the horse be with you!
Thanks K!
@Marit: Leuk dat je komt! We gaan om 12u het parcours verkennen, als je iets eerder komt, kun je meelopen.
Ik moet dan direct een uur eerder komen, Anders is de verbinding heel slecht en dat is beetje jammer.
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Heel veel plezier, ben benieuwd naar alle foto's die gemaakt gaan worden, gaaf hoor!![]()
![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Ik heb me helaas uitgeschreven, Sky loopt nog steeds niet goed met mij erop
Dames, heel veel succes allemaal
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Jammer voor jullie Eefje..
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Echt jammer dat je d'r niet bij was, Eef
Volgende keer gaan we er gewoon weer voor!
De cross was echt geweldig! Savvy mensen, wereld paarden, mooi parcours met goede bodem en leuke sprongen.
Sjefke was vanaf het begin LB, dus heb na 2 rondjes losrijden het halster afgedaan en de cross 'zonder handen' gereden
Veel leuke opmerkingen gehoord over onze bitloze optomingen. Er waren minstens 5 dikke camera's aanwezig, dus beeldmateriaal komt er zeker aan![]()
De cross was onwijs gaaf,
nicky was wel veel aan hinneken maar bleef wel groot en deels LBE gelukkig.
Springen in begin was erg spanennd, paar keer in stap erover, halverwege snapte ze het en gingen we als een volleert crosspaard erover.
En in de binnenbak sprong ze alles in 1 xbehalve de muur hihi, was ook wel spannend.
De foto,s zijn verry cool net als stiekem even gespiekt, met beetje mazzl pik ik er straks al wat vanaf.
Gaaf! Jammer Eef, volgende keer vast wel weer.
Ben benieuwd naar de plaatjes!!
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Bladwijzers