Hoi
Ik kreeg net een uitnodiging voor deze lesdag, ik zit er over te denken om te gaan als toeschouwer, nu is het prettig om samen te rijden,
Zijn er nog meer mensen die willen gaan vanuit de omgeving Tilburg/Breda?
Groetjes Janneke.
Hoi
Ik kreeg net een uitnodiging voor deze lesdag, ik zit er over te denken om te gaan als toeschouwer, nu is het prettig om samen te rijden,
Zijn er nog meer mensen die willen gaan vanuit de omgeving Tilburg/Breda?
Groetjes Janneke.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Misschien handig om er even bij te vermelden dat het gaat om aanstaande zaterdag 10 september, dat we beginnen om half 10, dat het gehouden wordt op Hacienda Seguro in Lichtaart, dat de gezelligheid gratis isen dat de kosten als toeschouwer 25€ bedragen
Mocht er iemand mee willen doen met paard dan kan dat ook nogde kosten daarvan zijn 105€ voor 3 keer een half uur theorie en 2 keer een half uur praktijk les
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
Ich bin dabei![]()
Savvy is knowing where to be, when to be, why to be and what to do when you get there.
Anna duurt het de hele dag of, heb je een progamma?
Ik zit te denken om later te komen maar dan moet het nog wel de moeite waard zijn natuurlijk.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Oh, wij willen als toeschouwer komen (ik en Ron).
Chantal
@ Janneke: de dag duurt de hele dag en zoals het er nu uitziet hebben we 5 praktijk deelnemers
Ik kan niet garanderen of zeggen wat we precies op welk uur doen. Er is dus in elk geval 5 uur les en 3 keer theorie
@ Chantal: leuk! Kun je mij je email adres doorgeven? Dan stuur ik je de algemene voorwaarden door.
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
chantaldegoignies@gmail.com (van Lolita)
Oh haha ik had nog niet door dat jij het wasis goed, tot zaterdag
![]()
Tot zaterdag![]()
Bladwijzers