Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 18 van de 18

Topic: Welke suplementen voeren jullie

Re:Welke suplementen voeren jullie

Sophie is rond de 11 jaar oud precies weet ik het niet.

Er zit een leverancier hier in de buurt, of 3 kwartier hier vandaan, joost zijn zwager woont daar dat zou een optie zijn.

Voorlopig ga ik eerst dit proberen wat ik nu heb, wintervacht zal het toch wel niet meer worden.
    Probleem vind ik als je vanalles door elkaar geeft weet ik niet wat werkt.

Ik geef Yentle alleen nog Spelt van Bioron + in het voorjaar goudsbloem voor haar vacht ( is ook wat gevoelig voor zomerallergie ).
    Ik heb haar een hele periode van allerlei supplementen gevoerd en sinds ik zelf wat meer in de kruiden/homeopathie ben beland geef ik haar alleen nog pure kruiden. Maar alleen als ze het nodig heeft , ze krijgt nu alleen een beetje gras en hooi ... verder niks extra 's.
    Als het kouder gaat worden dan geef ik haar berkenblad of drieviooltjes voor haar artrose .
    Een vriend is iemand die het lied van je hart kent en het opnieuw kan zingen als jij het vergeten bent.

Ik geef Dimma ook alleen kruiden en niks "kant en klaar". Voordeel van de kruiden is dat je zelf de mengsels kan maken en er geen zooi aan toegevoegd is. Met een scheut olie of water maak je het wat minder stoffig en spelt of boekweit zorgt voor de binding.
    Mocht je interesse hebben in het voeren van kruiden dan kun je contact opnemen met Natascha van de Blauwe hengst. Zij kan je specifiek adviseren wat je Sophie het beste kan geven.

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten