And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
En anders wisselen jullie toch gewoon af?De ene helft staat aan de zijkant te koffie- en theeleuten en de andere helft is in de bak bezig
Moet best kunnen, toch?
Zolang jullie niet met z'n allen aan de 45ft besluiten te werken
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Nee dan kan er sowieso maar 1 iemand in
Persoonlijk zie ik dat niet zo zitten, zeker niet gezien het onze eerste keer is wil ik wel kunnen bewegen als dit nodig is, voor ons allebeiMaar ik snap wel als anderen dit geen probleem vinden, dan komen de kosten op in ieder geval 10,00 EUR pp. (1 bak dus, gedeeld door 7). Wanneer Firsty en Minouk dan wel komen dan komt het op 7,77 EUR
![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik zou anders gewoon nu één bak reserveren en mocht het drukker worden, gewoon bellen of je nog een bak magHet is er nooit zo heel druk. En ze hebben ook nog een mooie buitenbaan, dus je kan evt. dan óók nog vragen of je daar in mag (voor een beetje extra) als het niet regent
![]()
En anders: Gaat het niet, dan gaat het niet, dan zet je gewoon 'VOL!' in de topictitelHoppa, hadden ze maar eerder moeten zijn
![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Net als Saar vind ik het geen probleem om wat meer te betalen voor wat meer ruimte en droge voeten.
Ik wacht even de mensen af die wel met paard komen, wat die vinden![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Ik ben erg gesteld op droge voeten, dus wat mij betreft is wat extra kosten maken om ons droog te houden geen probleem.
Overigens vind ik de optie om zowiezo een bak te bestellen en een tweede (evt. buiten als het droog is) ook geen verkeerd idee.
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Ik denk eerlijk gezegd ook dat er best wat te regelen valt voor een extra bak mocht het nodig blijken, maar met een antal jonkies denk ik eerlijk gezegd dat 1 bak wel genoeg is. niet iedereen zal constant in de bak zijn en daarbij zullen er ook nog wel wat afmeldingen komen. Ik heb me ook op de lijst gezet omdat ik het niet erg vind om toch mee te betalen als ik niet kom, maar ik weet ook niet 100% zeker of vervoer gaat lukken. Ik denk het wel, maar je weet nooit.
Ok! Ik ga de Zaanse in ieder geval de grote bak laten reserveren en zal vertellen dat we evt. dan nog wat meer willen op het laatste moment als dat nodig blijkt te zijn.
Volgens mij is de grote bak groot genoeg, toch?
Maar als de kosten (iets) hoger worden, vind ik meer ruimte ook geen bezwaar hoor!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Eerlijk gezegd vind ik het wel een bezwaar als de kosten hoger worden![]()
Ik moet ook mijn trailer huren :P
Ik kan wel even door Castricum rijdenmisschien mag ik met Laura mee rijden om te komen kijken?![]()
Jaaaaaa! Ik ben vrij, dus de heks en haar bezemsteel komen ook![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Om Krummel nou een bezemsteel te noemen.......Oorspronkelijk Geplaatst door krummel
![]()
![]()
![]()
*stamp stamp :P
Mooi inkoppertje![]()
1-0 voor SaarOorspronkelijk Geplaatst door krummel
![]()
mijn tijd komt nog wel
![]()
Bladwijzers