Nummer staat op de site (als dat dezelfde is in ieder geval)
Playday@Wormerveer, 22 oktober 2011
Deelnemers:
Saar
Mariska
Nicky
Nienke
Simone?
Toeschouwers:
Nummer staat op de site (als dat dezelfde is in ieder geval)
Playday@Wormerveer, 22 oktober 2011
Deelnemers:
Saar
Mariska
Nicky
Nienke
Simone?
Toeschouwers:
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Misschien kan ik ook wel komen met paard![]()
En Minouk ook met Krummel
Ja, Mera ook met paard
Jossie en Annabel komen ook wel mee, mits ze niet moet werken
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Nummer op de site is niet hetzelfde als wat Rianne heeft.. zij heeft inderdaad het directe nummer van de beheerder!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
leuk allemaal!
Ok, als je het me door wil geven graag!
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Hoe kiezen jullie het uitik kan echt bijna elk weekend, behalve het weekend van 22 oktober
kunnen we niet een andere datum prikken?
![]()
Hoe kan ik je vertellen wat onzegbaar is? Ik vertrouw erop dat je het voelt..
Ik wil het denk ik ook wel wagen met Sjaak. Ik ben alleen helemaal niet bekend met Parelli, maar speel wel graag met hem. Daarnaast is het een goede oefening om van huis weg te zijn. Wij zijn dus van de partij, als jullie dat goed vinden natuurlijk
Een paard is een paard, laat hem dan ook in zijn waarde
Leuk! Ik zal er inderdaad niet zijn, dan zit ik al in Frankrijk![]()
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Misschien wil ik ook wel komen met een van mijn paardjes (of misschien wel met allebei als Jara er ook een mee wil ?)
Maar ik ben niet zo'n lange-termijn-planner. Ik bekijk dat soort dingen meestal pas een paar dagen van tevoren. Mag dat ook ?
Deelnemers:
Saar
Mariska
Nicky
Nienke
Simone
Mera
Somokkele
Firsty (waarschijnlijk)
Jossie (als niet werken)
Minouk (als niet de 22ste)
Da's best een grote club zo..
Zullen we gewoon 22 oktober prikken (sorry Minouk) en dan gelijk alvast een datum in februari ook? Bijvoorbeeld zaterdag 11 februari?
Ik vind het eigenlijk wel leuk om gewoon drie of vier keer per jaar samen te komen en te spelen, te praten en te kijken naar elkaar. Volgens mij modderen we in de winter allemaal in buitenbakjes, dus is zo'n overdekte dag wel erg fijn.
En we zijn wel met een hele lijst, maar het merendeel is jonge paarden volgens mij. Beetje spelen, beetje praten, rustig aan. Het hoofddoel is gezelligheid toch? Van elkaar leren, samen zijn en het gezellig hebben.
oh als het trailerladen goed gaat en tris blijft staan met klep dich wil ik ook wel alleen dan nog iemand vinden die met de trailer kan rijdenheb daar mijn rijbewijs nog niet voor
![]()
Tristan heeft mijn gebracht waar ik nu ben, Falcon zal mijn verder begeleiden in het heden.
Er kunnen spelfouten in mijn posts zitten, ik ben ermee bezig.
Graag NIET mijn fouten in forumbloopers zetten, het is voor mijn al moeilijk genoeg om dyslect te zijn en de dingen niet te zien. BEDANKT!!
Count me in!![]()
22 oktober wil ik ook wel graag met Quando komen!
Wat leuk zoveel mensen en paarden!
Misschien wil Jara wel met Romeo komen? Die is dan bij haar!Misschien wil ik ook wel komen met een van mijn paardjes (of misschien wel met allebei als Jara er ook een mee wil ?)![]()
Deelnemers:
Saar
Mariska
Nicky
Nienke
Simone
Mera
Somokkele
Laura
Firsty (waarschijnlijk)
Jossie (als niet werken)
Minouk (als niet de 22ste)
Misschien dat ik wel met 2 paarden kom als ik een tweepaardtrailer mee kan nemen. Moet ik even overleggen
Alleen als er plek is voor 2 ook natuurlijk. Als er allemaal jonge paarden komen is het misschien leuker als ik bij het meenemen van 1 paard een volwassen exemplaar meeneem?
Ik weet nog niet of ik Wick of Pup meeneem. Mijn voorkeur gaat uit naar Pup, Wick zit dan weer midden in het "dressuur-seizoen" en komt dus regelmatig op een andere lokatie. Voor Pup is de ervaring meer waardevol
Volgens mij hebben Mariska en Nicky ook nog jonge paarden, Meesje is natuurlijk een jonkie.
Bladwijzers