Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: lidmaatschap savvy club verlengen

lidmaatschap savvy club verlengen

Beste mensen,

het is alweer bijna een jaar geleden dat ik mij heb aangemeld bij de savvy club.
    Nu kreeg ik een mail met het volgende:

Greetings from the Parelli Team!
    Thank you for being part of our worldwide student body. We trust you are enjoying the cutting edge information that we are sharing via your Parelli Membership to enable you to achieve your horsemanship goals.
    This is a courtesy e-mail letting you know your annual membership is up for renewal and will renew automatically. We don’t want you to miss a single issue! Please log on to www.parelli.com and update your information if necessary by clicking on “Update Card on File” or call us at one of the offices below and we’ll be happy to help you over the phone.
    Have Fun with your horse and your Parelli Membership will be with you on your journey every step of the way!

Zo als ik het lees wordt het automatisch verlengd. Maar hoe zit dat dan met betalen? wordt het automatisch van mijn rekening af geschreven? Wie heeft hier ervaring mee en kan mij helpen?

groetjes wendy

Forum Meubilair Dyonne's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2008
    Dagboek Berichten
    28

Re:lidmaatschap savvy club verlengen

Hoe heb je de vorige keer betaald?
    Maar doordat Update Card on file lijkt het wel of ze gegevens van een creditcard willen?
    De weg met Carwyn en Scarlet
    Cob = top! 10-10-2013 Afscheid van mijn bijzondere Maybel..

Re:lidmaatschap savvy club verlengen

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Dyonne
    Hoe heb je de vorige keer betaald?
    Maar doordat Update Card on file lijkt het wel of ze gegevens van een creditcard willen?
    Ik heb de vorige keer betaald met de card van me moeder.{ik heb zelf geen creditcard}
    Ja dat snap ik dus ook niet

Bladwijzers

Forum Rechten