Ik vind het niet echt meerwaarde als zo'n band alleen vliegen op het hoofd weghoudt. ik vind het inderdaad ook een beetje eng ding![]()
Ik vind het niet echt meerwaarde als zo'n band alleen vliegen op het hoofd weghoudt. ik vind het inderdaad ook een beetje eng ding![]()
Mijn stalgenootje heeft zo'n vliegen band voor haar pony.
Ik vind het echt een waardeloos dingde vliegen zitten bij haar pony, nog met z'n tienen tegelijk op 1 oog. Ik vind het niet echt een aanrader.
hmm dan lijkt het me niet dat het helpt nee.
A lot of people talk to horses, not many listen
Vriendin hier heeft een of ander dingetje in de manen van haar paard hangen, tegen de vliegen, en dat werkt heel goed zegt ze. Weet niet precies wat het is, maar als je wil kan ik het wel ff navragen.
Ja, die had ik ook net van de week gezien. is de shoo tag ---> http://www.happyhealthyhorses.nl Misschien wat veiliger als een band om de hals ! Maar of het echt werkt ???Oorspronkelijk Geplaatst door Dunya
wel interessant dingetje....maar ze hebben het voornamelijk over muggen en niet over vliegen.
Nu zijn beide vervelend hoor daar niet van, maar het hangt er nu vanaf welk soort je wilt bestrijden.
T is wel iets om te onthouden, misschien eens op mijzelf uitproberen?? Ze zijn er ook voor mensen.
hey, nou je het zegt, inger.
Ik heb zo'n bandje in mn apotheekkastje liggen! Die gaat op mn nachtkastje!
ik droom nu al van een leven zonder giga bulten en mega jeukOorspronkelijk Geplaatst door sandra
![]()
Bladwijzers