Vanaf ons is het ongeveer 40 minuten rijden(met de vrachtwagen nog langer denk). Ga het is even voorleggen!
Vanaf ons is het ongeveer 40 minuten rijden(met de vrachtwagen nog langer denk). Ga het is even voorleggen!
Leuk! Het ligt er dus aan waar het precies is. Ik zou je wel van station Bodegraven kunnen halen (wel met de fiets :P )
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Het ligt een beetje aan de datum natuurlijk als ik kan kom ik(zonder paard als dat niet gaat lukken). Ik heb een ov fiets abonnement dus als er nog iemand met ov komt heb ik nog een plekje op de achterbank over!
Leuk Marit!
Als ik nou heel toevallig bij mijn ouders ben, kom ik graag kijken! Zou leuk zijn een aantal forumleden te ontmoeten.![]()
Wanneer verwacht je daar te zijn? Want heb verschillende plekken in gedachten maar dat is wel allemaal buiten :P
Misschien kan ik de bak huren van de manege, dat zou dan wel op een zondag moeten (denk ik) vanwege de groepslessen op zaterdag.
We hebben hier ook nog een rijvereniging met een bak en groot stuk land, dat zou wel goedkoper zijn, maar is geen overdekking (wel genoeg plek voor evt trailers)
Hoe verder richting Arnhem, hoe groter de kans dat ik (wij) ook komen.Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
En anders toch zelf maar iets gaan organiseren...
Started!
BGR is geen optie, daar mag je alleen het terrein op met paard wanneer je lid bent van de vereniging (tenzij er een officiële KNHS-wedstrijd is) helaas... zou wel een super plek zijn. Je zou evt. bij het bestuur kunnen proberen na te vragen?
Oke! Ghis uiteraard als jij ook kan! Kunnen we er samen heenik hoop in Bodegraven/boskoop!
Andere opties zijn misschien de Gouwe (waar Lia en ik vroeger stonden)in Boskoop. Er zijn ook best veel mensen met een privé-bak, maar die ken ik verder niet. Anders een (binnen)bak bij een manege huren? Zit zeker wat in Waddinxveen/Boskoop/Gouda (Reigersburgh en Bentwoud), rest van de regio ken ik niet zo goed.
Waddinxveen wordt een beetje te ver voor mij om daar lopend heen te gaan. dan is wonder mentaal al op als we daar aankomen
Ik ga hier even informeren, wat de opties zijn.
Heb je al een idee wanneer het moet gaan plaatsvinden? In september ergens in het weekend? Of later?
Ligt er een beetje aan wanneer het is, maar anders wil ik ook wel graag komen. Liefst met paard natuurlijk, maar anders zonder...ligt weer aan waar het gehouden wordt![]()
Good, better, best, never let it rest. Get your good better and your better best!
Als er iets op de BGR mogelijk is, dan kom ik ook, met paard!
Ik wil wel even netwerken voor een playday op de BGR, ergens eind september/begin oktober? Op een zondag heeft mijn voorkeur ivm werk enzo..
Is een buitenlocatie, wel met kantine om op te drogen etc, want als ik het ga regelen moet het wel compleet![]()
Always put the relationship first!
Bladwijzers