Hoi ondanks dat er in een ander topic alle bestaande matrialen op een rijtje gezet werden, kom ik er nog geen wijs uit wat ik nu nodig heb om deel 1 t/m 4 officeel te kunnen halen...
Daar ik geen eigen paard heb en het ook niet echt breed heb is de stap om het kopen van de levels er nog steeds niet van gekomen....
Echter het kriebelt al jaren.
Nu heb ik sins kort een super leuk paardje voor 3 dagen toegewezen gekregen.
De eigenaar rijd recreatief en vind alles zolang ik lief voor dr ben prima...
Nu is ze herstellende van een blessure en zit nu in een opbouwschema wat nog wat weekjes gaat duren tot ze weer alles kan wat ze voorheen ook kon. Was dus wat met dr aant lopen in de bak en ondanks dat ze onwijs lief is merkte ik dat er toch wat dingen beter konden, zo wilt ze bv niet achteruit. Toen kriebelde het me gelijk weer en ben dus weer eens gaan neuzen voor parelli.
Ze is wel al wat ouder (1maar zie er geen kwaad in om vooral lvl 1 en 2 met haar te gaan doen. Eventueel kunnen we de andere lvls dan ook doen.
Nu is mn vraag wat het minimale is wat je nodig hebt op de basis goed erin te hebben. Buiten de matrialen als een leadrope en dergelijke natuurlijk.
Als het even kan en dit hieronder compleet is denk ik er wel over dit alles in 1 x aan te schaffen
Nu zag ik ergens een pakketje te koop en vroeg me dus af of dit voldoende is of dat er dan dingen missen. In de advertentie staat het volgende:
De allernieuwste pathway levels van parelli samen in 1 pakket.
Get Started dvd
Level 1 On Line & Level 2 On Line + Freestyle ( samen 3 dvd's )
level 1 en 2 boek
Level 3 On Line + Freestyle + Liberty ( samen 3 dvd's )
level 3 boek
Level 4 On Line + Freestyle + Liberty + Finesse ( samen 4 dvd's )
level 4 boek
Veder vraag ik me af of de get started dvd en het ABC van Paardentaal hier op de site overeen komen en of dit als het aller aller eerste begin ook al voldoende is om een start te maken.(1 van de 2 boekjes)
Hoop dat jullie me opweg kunnen helpen, misschien is het dan toch mogelijk om nu met dit paardje er toch eens aan te beginnen
Bladwijzers