Is er eigenlijk al een datum voor Equiday 2012?
Ik ben al plannen aan met maken voor het komende voorjaar, en wil uiteraard wel vrij houden voor Equiday.![]()
Is er eigenlijk al een datum voor Equiday 2012?
Ik ben al plannen aan met maken voor het komende voorjaar, en wil uiteraard wel vrij houden voor Equiday.![]()
Hoi Marja,
Vanwege verbouwingsplannen bij de KNHS kunnen we pas over 1 maand waarschijnlijk defintief weten OF we daar terecht kunnen. Maar goed, voor de zekerheid hebben we de datum 19 mei nu als optie gezet. Maar ik wil er even duidelijk bij aangeven dat we nog NIET zeker zijn dat deze datum (en lokatie) door kan gaan.
Dank je wel!
Ik hoop dat het die datum wordt
Eerste jaar kon ik niet omdat ik uitgerekend was, tweede jaar een dag voor Isa haar verjaardag. Dus het derde jaar moet ik er echt bijzijn![]()
FF een tussendoor update:
De bouwplannen van de KNHS zijn nog steeds niet definitief bekend maarrrr, het lijkt erop dat ze pas 1 mei gaan slopen EN wij de vrijgekomen zaterdag op 14 april mogen claimen
Nog even duimen dat de plannen vastgelegd worden, dan hebben we een mooie locatie én een fijne datum (en mogen we heel snel weer aan de slag)
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
fijn om te horen, ik ben nog steeds benieuwd welke eefje hier aan het woord is :P
spannend....
Ik heb 14 april in mijn agenda gezet.
Best bizar. Op die dag moet ik natuurlijk eigenlijk naar school en wat blijkt, ik ga hetzelfde vak missen als ik vorig jaar deed voor Equiday.![]()
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Leuk!
Vorig jaar was mijn moeder jarig op de equiday en dit jaar is het mijn broertje![]()
![]()
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
@san: oeps ,die andere Eef dus![]()
www.eenehorsemanship.nl
Lessen Natural Horsemanship omgeving Twente
Bladwijzers