Resultaten 1 tot 10 van de 10

Topic: Tas voor buitenrit

  1. #1
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Tas voor buitenrit

    Hallo allemaal,

    Ik maak met mijn trekpaard bijna altijd buitenritten. En neem dan graag me sleutels, telefoon, portemonnee mee. Nu gebruik ik klein schoudertasje om daar mijn spulletjes in te doen alleen dit is vere van ideaal. Veel mensen gebruiken zadeltassen, maar dat vindt ik niet echt handig. Wil die spullen graag bij me houden. Heb namelijk keer val meegemaakt in het bos en me paard ging er met tas en al vandoor.

    Nu vroeg ik mij of er hier mensen zijn die een geschikt tasje weten voor het rijden, maar die ik wel bij mij kan dragen onder het rijden en dus niet aan zadel moet bevestigen.

    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  2. #2

    Re:Tas voor buitenrit

    Ik heb een heuptasje mee als ik ga rijden. Wil inderdaad ook m'n spullen bij me houden, voor het geval paard en ik gescheiden worden
    Bevalt me prima, ik heb een "lompe" variant, waar een hoop in past, die gaat mee als ik ga wandelen of alleen een stapritje ga maken. En ik heb een subtiele, kleinere variant, die blijft ook prima zitten zonder klapperen met draven en galopperen
    Surrender to fun!

  3. #3

    Re:Tas voor buitenrit

    hoi

    Ik gebruik een buideltasje/heuptasje. Die heb ik ooit gekocht toen ze een hot item waren..... das al best oud als ik er over na denk.
    Ze zijn er ook in hele leuke kleurtjes. (klein beetje reclame )

    voorvakje voor je mobieltje en sleutels, hoofdvakje voor iets lekkers voor je paard / hond en er zit nog een plat vakje achterin voor evt papieren bijv je ruiterbewijs oid.

    Ik vind het ideaal gebruik het ook tijdens clickertrainingen en tijdens de vakantie met wandelen, alles bij je zonder dat je direct hoeft te sjouwen met een tas.

  4. #4

    Re:Tas voor buitenrit

    Ója, ik was alweer vergeten dat ik een fijn heuptasje had voor mijn sleutels en telefoon, dank!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door inger
    (...) voorvakje voor je mobieltje en sleutels, (...)
    Dit zullen de meeste telefoons niet zo'n goed idee vinden, in ieder geval hun 'baasjes' niet.

  5. #5
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Tas voor buitenrit

    Oh, leuk inge, mag ik die blauwe?

  6. #6
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re:Tas voor buitenrit

    Inge, heb jezelf deze tasjes? Zo ja pb me is over de prijs.
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  7. #7

    Re:Tas voor buitenrit

    Ik heb een heel klein handig tasje dat aan je riem kan, past precies shag, vuur, asbak, mobiel in ongeveer. Je zou shag en vuur en asbak kunnen vervangen door portemonnee .
    Ooit gekocht bij de Action voor €1,50.

    May the horse be with you!

  8. #8
    Actief Forumlid Loesjevos's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2009
    Locatie
    gendt (dorp tussen arnhem en nijmegen)
    Berichten
    856

    Re:Tas voor buitenrit

    Ga dan ook maar is bij action neuzen
    Het Trekpaard "Een Levend Monument"

  9. #9

    Re:Tas voor buitenrit

    [quote
    Dit zullen de meeste telefoons niet zo'n goed idee vinden, in ieder geval hun 'baasjes' niet.
    [/quote]

    he ja al die moderne dingen van tegenwoordig ik heb er gewoon eentje die kan bellen en sms-en en meer niet.
    kan je dichtklappen dus geen beschadigingen aan je schermpje. Wereld foontje. Maar ja de moderne mens van nu wil alles wat de compu thuis ook kan.
    Dan heb je een groot bieltje nodig met groot scherm en dus gevoelig voor krassen....
    toch maar gescheiden opbergen dan??

  10. #10

    Re:Tas voor buitenrit

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
    Oh, leuk inge, mag ik die blauwe?
    ja tuurlijk

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •