-
Forumlid
Re:verkeersmak/sorry.per ongeluk gewist,hier de reactie
gister liep gon achter in wei..toen ze zag dat ik het was draaide ze om en zonder halster liep ze met me mee..tussendoor draaide ze even weg naar rechts,van me af zodat ik dacht dat ze terugging,maar nee,ze moest even plassen..na een hoop oe en ahhhhs[dat lucht op]haastte ze zich om weer naast me te komen...
HET VERKEERSMAK IS OOK EEN TOTAAL PLAATJE DENK IK,MAAR IK KAN ALLEEN MAAR ZEGGEN DAT IK NU RUSTIGER BEN IN DOEN EN LATEN MET HAAR,DAN IN ALLE JAREN ERVOOR!
-
Forum Meubilair
Ik vind het heel stoer van je dat je gewoon je eigen weg volgt, ondanks dat je 'publiek' er zijn neus voor ophaalt. Ik weet uit ervaring dat het helemaal niet makkelijk is om tegen de stroom in te zwemmen!
Maar als straks de resultaten met jouw paard steeds duidelijker worden, komen er vanzelf wel opmerkingen de trant van: goh, dat werkt toch wel, wat jij doet. Kun je mij ook niet eens helpen?
-
Forumlid
dankje! ik vind het een prachtig leerproces maar jullie zijn er de reden van dat ik me niet meer van mijn stuk laat brengen!,heel prettig,als je opbouwende kritiek en feedback krijgt!
trouwens,we zijn toch nooit uitgeleerd?Ten strijde dus!!
hihi,ooit een paard gezien dat die [eerst]enge witte strepen van de weg wil proeven?Geweldig toch als je paard daar z,n tanden in probeert te zetten?en dat ook nog mag??? :P
Forum Rechten