Resultaten 1 tot 8 van de 8

Topic: NH les in soest?

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

NH les in soest?

Hoi allemaal...

Ik merk dat ik behoefte heb aan NH lessen... Ik ben er net pas mee begonnen en volg niet 1 methode. Ben wel parelli aan het lezen, wat van voest gelezen en diverse dingen op internet.

Nu zoek ik iemand die les wil komen geven in soest. Ik wil daarbij over verschillende methodes leren, met uitleg over het 'waarom'. Ik wil beginnen met grondoefeningen. En vooral de basis is voor mij nu belangrijk. Ik leer beter in praktijklessen dan uit boeken. Dus hulp is zeer welkom!

De les moet op woensdag zijn, want dat is mijn enige 'lutin-dag'. Ik zit te denken aan eens in de maand les. Voorlopig heb ik geen voorkeur voor tijd, maar als ik een baan ga vinden voor de woensdag dan zal het 's avonds moeten.

Hebben jullie tips wie mij goed kan helpen? Misschien iemand van het forum? Ik hoor het graag!!

Groet jorien

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Re:NH les in soest?

Roos, Pocalover hier, geeft volgens mij overal in het land wel les, misschien heeft zij op woensdag tijd? En Ronja geeft geloof ik ook les, die zit zelfs nog wat dichterbij.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Hoi Jorien,

Ik ben op zaterdag 20 augustus bij je in de buurt. Dat is het enige dat ik te bieden heb. Op woensdag ben ik er zeker niet.

Wat tof trouwens dat je je zo wilt gaan verdiepen! Heel veel plezier tijdens je reis.

Roos
    www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
    www.innerfeeling.nl
    - healing voor mens & paard, telepathie en coaching

Hoi,
    mijn verzorgpaard staat ook in soest, en daar wil ik ook les mee gaan nemen, het liefst parelli denk ik. Een vriendin wil ook met les gaan starten, en haar verzorgpaard staat in amersfoort. Misschien dat er als we met wat meer mensen zijn ook iemand van wat verder weg zou willen komen...? Het is voor ons wel even afwachten wat het schoolrooster wordt dit jaar, of de woensdag uitkomt...

Groetjes, Marion

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Casindy staat straks vlakbij A'foort (Nijkerkerveen), dus ik heb ook wel interesse. 20 augustus les van Roos zou me bv best goed uitkomen
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Actief Forumlid Ana's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Leeftijd
    30

ik en Ana kunnen iig die dag geen les krijgen van roos, omdat we dan zelf niet thuis zijn, maar misschien zijn er anderen die wel kunnen die dag!

oeps sorry, dat was ik, die de vorige reactie schreef, alleen per ongeluk was ik nog ingelogd als ana x)

Forum Meubilair Yo-Rien's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    39
    Dagboek Berichten
    10

Ik heb inmiddels al lessen geregeld

Bladwijzers

Forum Rechten