Oke eerst effen het verhaal dus;
De eigenaaresse van Indy heeft haar dus gekocht met zadel en al, die eigenaar daarvoor had namelijk gezegd dat het zadel speciaal voor Indy op maat was gemaakt of zoiets,
Dus Indy rijd daar altijd mee (even ter informatie tis dus een merkloos dressuur-zadel) Maar nou is het probleem dus wat ik en mijn vorige instructrice allbei opmerkten; het zadel ligt nooit helemaal goed, en het zorgt er voor dat je TE ver naar achteren gaat zitten met je lichaam waardoor ik de laatste tijd dus merk dat ik daardoor rugpijn krijg.
Nou moeten we dus daarvoor een oplossing gaan zoeken maarja, dan is er nog een probleem; zowel de eigenaren als wij (wij zitten de laatste tijd echt een beetje in de geldproblemen en moeten dus van nu af aan heel zuinig zijn) hebben dus eigenlijk niet echt het geld ervoor, en ik schat dat dit zadel verkopen dus ook niet al TE veel op zal leveren.
Dus nou kwam ik met zoiets van; ja hoe gaan we dit nou oplossen.
Zou een bareback-pad misschien een goede oplossing zijn?
Geeft dat echt goed grip?
Want Indy is ingereden als race-pony en moet dus nog veel leren over het relaxte langzame rijden hoewel we al een eind zijn, en ik een erg goed zit heb vanwege mijn ervaring met andere pony's met het zonder zadel rijden en door voltige, vraag ik me toch af of dit verstandig is dan om zo'n pad te kopen?
Wat raden jullie mij aan?
Of zou ik moeten gaan rondzoeken naar iemand waar ik het eens kan proberen of lenen ofzo?
Ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen
Groetjes Elvira
Bladwijzers