Hallo allemaal!
September begin ik mijn minor Eco Mediated Pedagogy en daarvoor gaan we een hoop buiten zijn. Ik vind dus dat ik nu wel toe ben aan 'echte' outdoor laarzen.
Nu vind ik de Human Nature laarzen van ANWB gewoon erg mooi(de zwarte dan). Ze zijn nu in de aanbieding voor 100,-
http://www.anwb.nl/webwinkel/kleding...FQcj3godJSPq9Q
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen of suggesties voor andere laarzen/merken in ongeveer dezelfde prijsklasse.
Had al eventjes gezocht hier op het forum maar kon het niet zo goed vinden of dit al was besproken!
Groetjes!

Reply With Quote
) en ik heb van die hele dure dubarry-gevallen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik in de winter in de ANWB laarzen warmere voeten heb gehad dan in de Dubarry's! De Dubarry's lopen wel wat lekkerder, hebben een betere pasvorm, maar echt dat enorme prijsverschil vind ik ze dus niet waard. Heb van de winter ook dagelijks door de sneeuw gelopen met de ANWB laarzen en nooit natte voeten gehad, dus ik vind het prima laarzen voor die prijs! (ik poets ze alleen nooit dus ze zijn wel snel een beetje lelijk geworden, maar als je ze wat beter onderhoud dan ik dan gaat dat vast minder hard
)
). In de winter heel veel buiten gestaan op sneeuw en bevroren grond en dan zijn ze erg fijn.
Als ik heel lang stilsta dan krijg ik alsnog koude voeten hoor, maar voor 'normaal' gebruik zijn ze fijn. Ik doe in de winter dan nog wel van die zooltjes met wol er in. 

Bladwijzers