Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 30

Topic: Fijne outdoor laarzen

  1. #1
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Fijne outdoor laarzen

    Hallo allemaal!

    September begin ik mijn minor Eco Mediated Pedagogy en daarvoor gaan we een hoop buiten zijn. Ik vind dus dat ik nu wel toe ben aan 'echte' outdoor laarzen.

    Nu vind ik de Human Nature laarzen van ANWB gewoon erg mooi(de zwarte dan). Ze zijn nu in de aanbieding voor 100,-
    http://www.anwb.nl/webwinkel/kleding...FQcj3godJSPq9Q


    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen of suggesties voor andere laarzen/merken in ongeveer dezelfde prijsklasse.
    Had al eventjes gezocht hier op het forum maar kon het niet zo goed vinden of dit al was besproken!

    Groetjes!

  2. #2
    Forumlid Sietske's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2011
    Locatie
    Culemborg
    Leeftijd
    33
    Berichten
    51

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Ik heb de Mondoni outdoorlaarzen van Divoza, vind ze echt geweldig zitten! Zijn 70 euro. Waterdichte voet ook en een stevige zool met profiel. Zijn wel wat lager dan die van jou.

  3. #3
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Ohja, daar vind ik ook nog de Mondoni Lifestyle voor 100,-
    http://www.divoza.com/collectie/ruit...tyle-boot.html

    Die vind ik ook mooi
    De lage zijn ook wel mooi maar mijn voorkeur gaat toch naar hoog.


    Imperial heeft ook een mooie outdoorlaars 110,-
    http://www.dursyoutdoor.nl/product/7...rlaars/300747/

  4. #4
    Actief Forumlid Plurkje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Locatie
    The North!
    Berichten
    563

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Het zijn eigenlijk werklaarzen, maar ze zijn zoooo fijn: grisport laarzen. Even googlen, ben even niet in staat een url erbij te zoeken. Ook in gevoerde versie verkrijgbaar, maar zonder wintervoering al best warm in de winter.
    Van achter kijk je de koe in z'n kont

  5. #5

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Ik heb ook die ANWB laarzen (wel een ander iets lager model, die zie ik nu niet op de site maar die wil je toch niet lees ik ) en ik heb van die hele dure dubarry-gevallen. En ik moet eerlijk bekennen dat ik in de winter in de ANWB laarzen warmere voeten heb gehad dan in de Dubarry's! De Dubarry's lopen wel wat lekkerder, hebben een betere pasvorm, maar echt dat enorme prijsverschil vind ik ze dus niet waard. Heb van de winter ook dagelijks door de sneeuw gelopen met de ANWB laarzen en nooit natte voeten gehad, dus ik vind het prima laarzen voor die prijs! (ik poets ze alleen nooit dus ze zijn wel snel een beetje lelijk geworden, maar als je ze wat beter onderhoud dan ik dan gaat dat vast minder hard )

  6. #6
    Actief Forumlid marina's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Locatie
    apeldoorn
    Berichten
    623

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Hou het even in de gaten.
    Wil ook zoiets voor het wandelen met de hond. Mijn ariatjes zijn telkens doorweekt na door het hoge gras lopen.

  7. #7
    Forum Meubilair jasminum's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2006
    Locatie
    Utrecht
    Leeftijd
    35
    Berichten
    3.398

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Mijn twee stalgenoten hebben allebei de ANWB laarzen en die had ik van de winter ook af en toe aan.
    We lopen er mee in de hele erge blubber en ze hebben volgens mij allebei droog de winter erop gelopen.

    Misschien moet ik ze ook maar kopen
    note to self: change the mind, the body will follow.

  8. #8
    Forum Meubilair Wendela's Avatar
    Aangemeld
    May 2010
    Locatie
    Beieren (Duitsland)
    Leeftijd
    42
    Berichten
    4.614

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door skabelpunk
    Hallo allemaal!

    September begin ik mijn minor Eco Mediated Pedagogy en daarvoor gaan we een hoop buiten zijn. Ik vind dus dat ik nu wel toe ben aan 'echte' outdoor laarzen.

    Nu vind ik de Human Nature laarzen van ANWB gewoon erg mooi(de zwarte dan). Ze zijn nu in de aanbieding voor 100,-
    http://www.anwb.nl/webwinkel/kleding...FQcj3godJSPq9Q


    Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen of suggesties voor andere laarzen/merken in ongeveer dezelfde prijsklasse.
    Had al eventjes gezocht hier op het forum maar kon het niet zo goed vinden of dit al was besproken!

    Groetjes!
    Deze laarzen heb ik Heb ze nu twee jaar geloof ik. Ik vind ze erg fijn!! Ze zijn in de winter warm, maar in het voorjaar/herfst zijn ze niet te warm (ik krijg geen zweetvoetjes er in ). In de winter heel veel buiten gestaan op sneeuw en bevroren grond en dan zijn ze erg fijn. Als ik heel lang stilsta dan krijg ik alsnog koude voeten hoor, maar voor 'normaal' gebruik zijn ze fijn. Ik doe in de winter dan nog wel van die zooltjes met wol er in.

    Ik ben er heel zuinig mee en ik poets ze dus wel regelmatig. En inderdaad Christine, dan blijven ze heel mooi, is een aanrader :P Verder zorg ik ook dat ze niet in de paardenmest/-urine komen, daardoor blijven ze ook mooi. Maar goed, ik gebruikte ze voor mijn werk, dus ik wilde gewoon dat ze er netjes uit blijven zien.

    Inmiddels heb ik deze laarzen meegenomen naar Duitsland. Ik verwacht dat ik ze in de winter (in de sneeuw) elke dag aan zal hebben Ik heb voor mijn werk Dubbary's kunnen kopen met heeeeel veel korting bij een winkel die wegging. Persoonlijk vind ik die mooier/chiquer. Maar ik merk verder geen verschil wanneer ik ze draag. Ze zeggen dat het prijsverschil te maken heeft met de lange tijd dat Dubbary's meegaan, maar ik betwijfel of dat zo is... Maar goed, ik zal het eens testen en je over een paar jaar laten weten wat het verschil is

  9. #9
    Forum Meubilair Antheman's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005
    Locatie
    De Plas
    Berichten
    10.094
    Dagboek Berichten
    6

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Ik heb 2 paar laarzen

    Ik heb Dubarry's, de lage. Die heb ik al een aantal jaar. Heel fijne laars en minder bekakte uitstraling dan de hoge laarzen.
    Ze lopen heerlijk en ging er geregeld door de modder mee.

    Daarnaast heb ik deze:

    Dat zijn afzaklaarzen, maar het voetbed is heel erg fijn. Mijn dikke kuiten konden er ook goed in. Die vind ik veel mooier dan mijn Dubarry's. Hier ben ik wel wat zuiniger op. Daar probeer ik de modder mee te mijden.

    Beide laarzen zijn zwart. En beiden maak ik geregeld schoon. Ze zijn best onderhoudsgevoelig.

  10. #10

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Ben dol op de anwb laarzen, wil ze zo weer! (De vorige zjn na 2 jaar zwaar misbruik toch overleden, kon het ze echt niet kwalijk nemen hoor, veeeeel kilometers in mest, slijk en drab!)

    May the horse be with you!

  11. #11

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Mafhaf
    Ben dol op de anwb laarzen, wil ze zo weer! (De vorige zjn na 2 jaar zwaar misbruik toch overleden, kon het ze echt niet kwalijk nemen hoor, veeeeel kilometers in mest, slijk en drab!)
    Ik ook, heb mijn rijschoenen nu van de anwb, zijn nu in de aanbieding met flinke korting dus van de week weer ff shoppen
    En verder heb ik veiligheids schoenen, kosten 80 euro ongeveer. Je tenen zijn veilig, goed waterdicht.


  12. #12
    Actief Forumlid
    Aangemeld
    Aug 2004
    Locatie
    Schimmert
    Berichten
    1.255
    Dagboek Berichten
    3

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Ff helemaal off topic, maar wat is dat precies voor studie? Klinkt interessant!

  13. #13
    Actief Forumlid Zayna's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2008
    Locatie
    Huizen
    Leeftijd
    37
    Berichten
    1.815

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Die Mondoni en Imperial lijken echt precies dezelfde met een ander merkje er op.
    Ik heb in geval van nattigheid/kou mijn gevoerde regenlaarzen aan, met een extra schapenwollen zooltje er in. Bevalt mij goed, ook met -5
    A lot of people talk to horses, not many listen

  14. #14
    Forum Meubilair skabelpunk's Avatar
    Aangemeld
    Dec 2004
    Locatie
    Holland
    Leeftijd
    36
    Berichten
    3.587
    Dagboek Berichten
    2

    Re:Fijne outdoor laarzen

    @Dunya; dat is deze minor; http://www.pedagogiekmetdieren.nl/Pe...uur/minor.html

    Bedankt voor al jullie reacties. Ik denk dat het toch de anwb laars gaat worden dan. Ze lijken allemaal wel wat op elkaar ook hè?

  15. #15
    Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007
    Locatie
    Hoogersmilde (Dr)
    Berichten
    1.364

    Re:Fijne outdoor laarzen

    Ben ik dan de enige die niet helemaal enthousiast is over de ANWB laarzen? Ik heb 2 paar gehad en beiden met een half jaar helemaal op en lekkend... Nu sliep ik er ook zowat mee. Ik verzorgde ze wel maar kon urine niet vermijden.
    Ik heb nu de laarzen van Imperial Riding, die zijn écht waterdicht. Volgens mij heeft HKM dezelfde.
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •