Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: NH (boeken) voor kinderen

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Re:NH (boeken) voor kinderen

Wat leuk, da's (redelijk) vlakbij waar Casindy staat (Aalsmeerderbrug) Linda Polak gaf vorig jaar een demonstratie op de EquiDay, zag er gaaf uit.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Actief Forumlid Nienie's Avatar
    Aangemeld
    May 2007

Oe, als iemand 'paardrijden met Linda Tellington Jones' heeft en het zou willen verkopen... Ik ben geinteresseerd!
    Mijn reis is belangrijker dan mijn doel
    Als je doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg

hmm er is iemand je al voor. Ik wil hem nl wel weg doen. We hebben er veel plezier van gehad.
    De kinderen waren er blij mee, mooie plaatjes in het boek en veel ijslanders. Dat sprak ze ook wel aan omdat er 2 ponys staan op hun clubje die ook ijslander zijn. Dus dat gaf wel doorslag om te lezen.
    Maar ook zeker de oefeningen die er in staan, ze kwamen zelf met ideeen om te gaan doen. Kijk en dat is nog eens stimulans
    Zelf dingen uitdokteren, dat vind ik nu juist zo leuk als je kids les geeft dat zij zelf met ideeen aankomen of oplossingen.
    Zelf creatief zijn waardoor ze zichzelf kunnen zijn zonder dat ze vlg regeltjes en dingen moeten werken. Dan komt de intentie veel beter over en gaat de samenwerking ook beter tussen de ponys en hen.
    Zo gaaf om te zien, ze groeien dan ook echt.

Actief Forumlid Amiro's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2007

Dankjewel Rianne en Laura! Ga eens even de sites doorspitten en zal dit topic verder niet vervuilen
    Groetjes van Els!

Forum Meubilair Gilraen's Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Leeftijd
    40
    Dagboek Berichten
    19

Mijn vriend heeft me een boek van Monty Roberts cadeau gedaan. Ik was niet helemaal voor zijn methodes, maar het heette iets in de trant van 100 (of ander getal) vragen beantwoord ofzoiets. Ik ben gestart in het boek, heb me geergerd aan dat hij telkens naar een ander boek verwijst en dus de vragen niet beantwoord (verkoopt hij meer denk ik) en uit pure koppigheid de rest van het boek gelezen om inderdaad tot de conclusie te komen, dat hij eigenlijk geen een vraag beantwoord.

Verder helaas ook geen aanraders, maar moest dit even kwijt.
    "Your enjoyment of the process needs to be greater than your expectation of the result." (Karen Rohlf)

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten