Pagina 3 van de 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Resultaten 31 tot 45 van de 53

Topic: Geen namaak

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Re: Geen namaak

Ik vindt het inderdaad zo jammer dat je niet eens kunt beginnen met parelli als je geen 400 euro in je achterzak hebt zitten. Pat wordt toch geduwd door een hogere macht om dit programma de wereld in te werken? Op deze manier gaat het niet hard!
    De enige reden dat ik ooit van parelli heb gehoord is dit forum en ik kón er mee beginnen omdat er mensen zijn die paketten kopiëren (ja ja, nepspulletjes zijn er niks bij ) en de kwalitatief goede alternatieven voor touwhalsters, leadropes, enzovoorts. Het is toch belachelijk dat parelli nederland er zo moeilijk over doet, terwijl dit forum waarschijnlijk alleen maar helpt bij het werven van cursus klanten. Ze zullen hier echt geen verlies op gaan maken, want de mensen die parelli spullen bij bron vandaan willen halen doen dat toch wel.
    Daarnaast is het voor al die paarden die nu wél een baasje hebben dat ze begrijpt, waarschijnlijk een grote vooruitgang.
    Mijn spullen van eveline zijn ook nog niet kapot en mijn paard vindt het best acceptabel om niet te worden gemept met een cs met parelli erop. Ik heb haar nog niet horen klagen in ieder geval.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

een level 1 pakket kost 198 euro neem eerst de spullen van eveline erbij om te starten en je bent klaar om van start te gaan .Heb je meer geld over dan koop je het basispakket voor 329 euro en begin je met een gezonde verslaving .Ja het is veel geld om in en keer neer te tellen maar tel alle dressuur of andere lessen of extra bitten ,martingaal ,sloftuigel ,bijzet teugel, longeerlijn en andere onzin eens bijelkaar op kom je ook op een heel bedrag en heb je dat allemaal in het verleden al aangeschaft verkoop het en je hebt het geld bijelkaar voor een pakket.

Ik begrijp het echt heel goed ik heb maanden lopen dubben om het pakket te kopen vond het erg veel geld maar het was het echt waard en heb nu de rest van mijn spullen via e-bay gekocht

Mijn man zag het eerst he-le-maal niet zitten, dat Parelli, en al helemaal niet toen hij de prijzen zag. Want je moet weten, dat ik die kapitalen aan andere dingen allang heb uitgegeven! Hij hoopte juist dat het vanaf nu eens eindelijk minder geld zou gaan kosten.

Maar ik heb toch maar doorgezet, en nu ziet hij er absoluut alle voordelen van in. Hij begint (na Parelli-dag afgelopen zaterdag) eindelijk enthousiast te worden en informeert telkens bij mij, of hij dit ook kan leren....

Het verdient zichzelf inderdaad terug, en nog vrij snel ook!

Maar verslavend is het....

Marja, ik dacht serieus dat Parelli de enige was met van die thuisstudy-pakketten. Tja, wel slim van die Steve. Ken je 'm?

Groetjes, Trea

Forum Meubilair Marja's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    52

Nou ik "ken" Steve alleen maar door het lezen van zijn website, en ik weet dat hij onlangs een clinic in Nederland heeft gegeven. Er is ook iemand in Nederland (in de buurt van Breda meen ik) die les geeft in zijn methode. Ben haar naam alleen even kwijt... Is nog wel ergens terug te vinden op dit forum.

Forum Meubilair myracara's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005

Nienke,

Ja, dat bedoel ik eigenlijk ook. Als iedereen nou zou weten hoeveel het oplevert zie je wel over het bedrag heen. Dat is alleen vaak het probleem; je kan je vaak niet voorstellen hoeveel verandering er optreed en hoe leuk het is om parelli te doen. Ik denk echt dat het geld een reden is dat veel mensen niet eens beginnen met parelli. Dat vindt ik gewoon zonde.
    Die verslaving heb ik inderdaad ook, maar dat had ik al met alles voor paarden in het algemeen. Nu is het gewoon iets toegespitster.
    Don’t trust reality. After all, it’s only a collective hunch.

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Ik kan er heel goed inkomen dat niet iedereen gelijk de mogelijkheden heeft om het echt spul te kopen, dat hadden wij ook niet... Maar gaande weg hebben we zowat alles bij elkaar van Parelli wat betreft tools dvd's en video's... Maar wij zijn er dan ook al 9 jaar mee bezig hé.
    Kleding moest van mij zeker niet in het begin, de echte tools en video's gingen voor.
    Nu bekijken we ook zo, indien Parelli Nederland niet genoeg kan verkopen, houdt het ook op, Eddy moet ergens een inkomen verkrijgen zodat hij weer verder kan met zijn studies... en daar hebben we allemaal baat bij.
    Trouwens, namaak kost ook geld, toch?!

groetjes,
    Kristien

Forum Meubilair sandra's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    41
    Dagboek Berichten
    17

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door k10
    Nu bekijken we ook zo, indien Parelli Nederland niet genoeg kan verkopen, houdt het ook op, Eddy moet ergens een inkomen verkrijgen zodat hij weer verder kan met zijn studies... en daar hebben we allemaal baat bij.
    Tja, als ik zo zou gaan denken zou ik alle cursussen volgen bij Eddy, en bij diverse andere instructeurs die wellicht in geldproblemen zitten, boodschappen doen bij de bijna failliete konmar, kadotjes kopen bij de bijna failliete V&D, etc. Spijt me zeer, maar onze economie draait om vraag en aanbod. En als er steeds meer aanbod komt van jouw product zul je wat extra's moeten bieden om toch nog je klanten vast te houden.
    Ik ga ECHT niet uit medelijden spullen bij Eddy kopen. Hij laat zijn boekhouding toch ook niet bij mij (och arme) doen?

Ik snap je punt wel, maar het lijkt me niet echt realistisch

Actief Forumlid
    Aangemeld
    Apr 2004

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door sandra

Ik snap je punt wel, maar het lijkt me niet echt realistisch
    Het zal mij een zorg wezen wat winkelketens betreft, winkelen is mijn hobby niet, Parelli wel!

Wat namaak materiaal betreft, wel ik kan geen oordeel vellen over de spullen van Eveline, maar zelf zweer ik bij het orginele spul. Ik ben er trots op dat we Parelli studenten zijn en draag graag mijn steentje bij bij de mensen die alles voor ons mogelijk gemaakt hebben.

groetjes,
    Kristien

Forum Meubilair promptertje's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Dagboek Berichten
    14

En van de topicstarter horen we niks meer

Ach, ieder moet het zelf weten, ik ben blij met de originele spullen, een ander is blij met andere spullen, waarom zou je je daar druk om maken? Dat doet je paard ook niet
    "Patria est ubicumque est bene." - Cicero

ja, ieder zal wel voor zichzelf beslissen wat hij/zij het belangrijkste vindt. Ik heb nu de spullen van eveline die ik heel goed vind, maar als er ooit iets versleten is, zal ik misschien ook wel een origineel parelli halster of leadrope kopen, maar int begin liepen de kosten hoog op omdat je dan alles ineens moest kopen en toen heb ik denkend aan mijn portemonnee Eveline haar spullen gekocht, en ben hier heel tevreden mee. Trouwens toen ik met parelli begon wist ik ook nog niet echt wat het was en of het iets voor mij was, dus was ik ook niet van zin om ineens een bom geld uit te geven. Maar nu ik zeker weet dat dit helemaal mijn ding is, zal ik misschien ook wel eens de originele carrotstick kopen. In ieder geval, de kwaliteit van eveline haar spullen vind ik heel goed en ben zeker niet beschaamd omdat ik niet het originele spul heb. Niet iedereen heeft het geld om al die dingen te kopen, zeker omdat het meer dan het dubbele kost.
    Ik doe heel graag parelli en als ik geld teveel had zou ik ook alles bij parelli kopen, maar mijn vriend en ik sparen voor een huis, en als ik door een groene ipv oranje carrotstick te kopen een heleboel geld kan uitsparen dan is dit mooi meegenomen
    Trouwens een cursus kan ik zowiezo niet betalen, dus mij maakt het niet zoveel uit of eddy zijn cursussen kan betalen, de enigen die daar baat bij hebben, zijn degenen die op cursus gaan. Dus als je redeneert dat je de originele spullen moet kopen zodat eddy op cursus kan omdat jij daar dan baat bij hebt als je zelf bij hen op cursus gaat, nja, dan moeten theoretisch gezien enkel diegenen die bij hen op cursus gaan, het originele spul kopen?

Forum Meubilair
    Aangemeld
    Oct 2004
    Dagboek Berichten
    12

Zo is dat, ook een echte Parelli stick is een zweep in de handen van iemand die niet weet hoe je moet hanteren, terwijl Pat zelf het denk ik met een wilgetakje ook nog voor elkaar krijgt. Het gaat niet net als bij muziek niet om het instrument, maar of degene die het bespeelt muziek kan maken!
    Flauw eigenlijk dat deze dame / heer hier trouwens zo'n statement dumpt "aus blaue hinein" en dan meteen weer in het holletje kruipt waar ze uitkwam. Hoopte zeker stiekum op medestanders.....no way dus! Beste topic starter: we wachten hier met smart op de release van het Equi-Play-ABC, komt binnenkort uit op DVD....

GRINNIK!!

May the horse be with you!

Hahaha, tot jouw antwoord, Mafhaf, dacht ik dat het ècht was!!!!!!!!!!!!

Ehm het was wel echt volgens mij. Die GRINNIK had ik gepost als reactie op Sandra's verhaal over de Konmar en de V&D, dat vond ik wel erg grappig. Maar omdat zoveel mensen reageerden kwam ik pas een stuk verderop te staan...

May the horse be with you!

Actief Forumlid P a i s's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2004

Ik boycot de parelli materialen liever. Niet alleen omdat mn bankpasje overbelast is, maar ik weiger simpelweg om zoveel geld neer te tellen voor een bundeltje touw. No way. Alleen al uit PRINCIPE koop ik het parelli materiaal niet. Het enige orginele van het parelli merk wat ik heb is een trui, want jammer jammer eveline maakt geen parelli kleding na
    Is ith a earthquake?! ____________
    _____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!

Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!

Bladwijzers

Forum Rechten