Ik vindt het inderdaad zo jammer dat je niet eens kunt beginnen met parelli als je geen 400 euro in je achterzak hebt zitten. Pat wordt toch geduwd door een hogere macht om dit programma de wereld in te werken? Op deze manier gaat het niet hard!
De enige reden dat ik ooit van parelli heb gehoord is dit forum en ik kón er mee beginnen omdat er mensen zijn die paketten kopiëren (ja ja, nepspulletjes zijn er niks bij) en de kwalitatief goede alternatieven voor touwhalsters, leadropes, enzovoorts. Het is toch belachelijk dat parelli nederland er zo moeilijk over doet, terwijl dit forum waarschijnlijk alleen maar helpt bij het werven van cursus klanten. Ze zullen hier echt geen verlies op gaan maken, want de mensen die parelli spullen bij bron vandaan willen halen doen dat toch wel.
Daarnaast is het voor al die paarden die nu wél een baasje hebben dat ze begrijpt, waarschijnlijk een grote vooruitgang.
Mijn spullen van eveline zijn ook nog niet kapot en mijn paard vindt het best acceptabel om niet te worden gemept met een cs met parelli erop. Ik heb haar nog niet horen klagen in ieder geval.
Bladwijzers