Pagina 2 van de 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
Resultaten 16 tot 30 van de 34

Topic: belgische verdelers stoppen met barefoot!

  1. #16

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    O , qua voldoen aan de vraag en voorraad aanleggen :

    Ik heb al vorig jaar doorgegeven hoeveel zadels ik van elk soort wil ontvangen elke maand.
    Als ik die ook echt elke maand zou krijgen dan kwam ik hartstikke mooi uit !

    Ik probeer dus al een jaar een voorraad aan te leggen maar de leveringen blijven heel erg achter....zu heb ik op dit moment nog 50 Western Barefoots tegoed van Barefoot , ik heb er voor elke maand 15 besteld maar ik mag al blij zijn als ik er 5 ontvang...

    Er zijn dus best veel mensen aan het wachten op hun Western.
    De andere zadels gaan aardig nu. Bruin maat 2 en maat 1 zadels heb ik op voorraad vanaf volgende week. Zwart maat 2 is alweer aardig besproken allemaal omdat het leveren zo lang duurt...

    Barefoot kan de vraag gewoonweg niet aan. Ze hebben problemen om aan genoeg leer en materiaal te komen , zijn pas weer verhuist naar een ander pand , hebben weer nieuwe mensen ingewerkt.... ik merk inderdaad dat er soms wat schoonheidsfoutjes voorkomen.

    Maar die zadels zet ik dan gewoon in als testzadel of ik geef een kleine korting en maak daar iemand blij mee. Mocht er toch iets door glippen wat niet okee is , dan kan ik het gewoon omruilen voor een andere. Of geef alsnog een korting.

  2. #17
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Hee Bianca,
    Leuk dat je nu ook op de site zit! Altijd handig om hier wat inside-informatie en deskundig advies te krijgen over de barefoots.

    Hoe zit dat eigenlijk met die verkleurende zwarte zadels? Door gebrek aan goed leer misschien? Of hebben die mensen jou gewoon nog niet gemaild?
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  3. #18

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Nou , de laatste 2-3 leveringen waren de zwarte zadels al een beetje raar zwart... maarja de kleur verandert nog wel eens , hebben alle zadelverkopers overigens last van hoor , zwart is er in heel veel tinten

    Maar deze keer bleek het dus echt een foute verf te zijn.... alles moet tegenwoordig zo milieuvriendelijk mogelijk en ik denk dat deze verf een beetje TE was... wel erg snel biologisch afbreekbaar , verdwijnt gewoon ..... !

    Ik ruil de verkleurde zadels om voor nieuwe zwarte zadels , gisteren kreeg ik weer een deel van een zending binnen : zwart maat 1 en de Simply Red zadels !

    De zwarte maat 1 zag er gelukkig weer ECHT zwart uit , niet dat droge bruinig doorschemerende zwart zoals de laatste keren. Barefoot was erg geschrokken van de foto's die ik ze gestuurd heb en heeft gedreigd de productiechef te wurgen dus die is erg alert op het zwart nu

    Wel leuk hoor dat experimenteren maar het gaat dus wel eens fout op zoek naar de beste methodes.... overigens de nep-zwarte zadels worden heel stoer bruin , ook een soort limited edition !

    Afschuwelijk kleurtje als je een echt zwart zadel wilde , maar de kleur op zich is echt wel lekker outback zeg maar. Gek genoeg heeft het wel wat

  4. #19
    Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Locatie
    Isterberg, Duitsland
    Leeftijd
    42
    Berichten
    16.996
    Dagboek Berichten
    49

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    OK, dus voor alle mensen die een verkleurde barefoot hebben: ff mailtje naar Bianca
    Die van Pais zag dr namelijk behoorlijk ehhh 'outback' uit
    Never underestimate the Universe

    10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

  5. #20
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Ik vindt het ook leuk Bianca dat we nu wat achtergronden van Barefoot weten. Voor de Belgische tak is het wat minder, maar dat zal in de toekomst ook wel goed komen.
    Natuurlijk moet ik weer een western hebben , en begrijp dus dat ik nog wel een tijdje moet wachten zucht.....moet ik dan toch als tussen oplossing een barepackpad met bidon kopen
    www.crystal-carving.com

  6. #21

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Ach het is wel grappig dat sommige mensen hem echt helemaal geweldig vinden , die bruin geworden Barefoot...ik zag de charme er ook pas van toen ik de eerste die terugkwam verontwaardigd aan m'n stalgenoot liet zien.. : "moet je nou kijken , dat is toch niet normaal !!!! Grrrrrrrrrrommmmm" Stalgenoot : "wauw die is gaaaaaaaaaf !!!! "

    Hihihi.

    Amon : Feit is dat ik niet weet wanneer er weer Westerns binnenkomen.... ik moet altijd maar braaf afwachten wat ze klaar gebakken hebben , zeur knap over die Westerns dat ik ze NODIG heb , vooral de bruine..... maar echt tempo maken doen ze nog niet.... ik verwacht elk moment weer een mailtje met de eerstvolgende leverbare zadels die bijna uit de productie komen... dan hoop ik toch echt dat er minstens 15 bruine Westerns binnenkomen zodat ik de meest schandalig lang wachtenden hun zadel kan leveren.......

  7. #22

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Ooooh, wat ben ik toch een gelukkig mens! Ik hoefde er maar twee weken op te wachten. Echt uitzonderlijk begrijp ik nu.

  8. #23

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Hee Bianca, servicebikkel, welkom op het forum!! Aan jou zal het niet liggen, dat weten we hier wel!
    Outback vind ik wel cool eigenlijk, gewoon inderdaad gaan verkopen als limited edition
    "Wat rij jij?" "Een Barefoot Outback" ... Ja dat klinkt wel

    Succes met de verdere Nederlands Vlaamse verwikkelingen!
    Groetjes Karianne

    May the horse be with you!

  9. #24

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Ha Karianne , dank je !

    Trea : ja je hebt van die gewiekste mensen , die komen precies op het juiste moment met hun bestelling

  10. #25
    Forum Meubilair Brenda's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2005
    Locatie
    Lövvik Jamtland Zweden
    Leeftijd
    59
    Berichten
    6.570

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Bianca
    Ha Karianne , dank je !

    Trea : ja je hebt van die gewiekste mensen , die komen precies op het juiste moment met hun bestelling
    Harder zuchten helpt zeker niet?

    Nou mijn lijden is gelukkig niet zo zwaar nu, want Amon staat toch nog op de wei, dus wie weet over een maandje dat hij er dan toch wel voor me is
    www.crystal-carving.com

  11. #26

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Nou bij mij werkt harder zuchten in ieder geval niet...adem is bijna op en nog steeds geen Westerns..... krijg er een puntmuts van


  12. #27

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    bedankt voor de uitleg hoor Bianca, nu is het toch al iets duidelijker
    Kheb m'n testzadel bij Gladys besteld en tzou nu toch in orde komen denk ik. Ze gaat me een volledig nieuw zadel sturen en als ik dan besluit één te bestellen, kan ik die gewoon houden, dan zijn er minder verzendkosten en moet ik minder lang wachten.
    Van die andere heb ik ook nix meer gehoord hoor

  13. #28

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Tis ook wel een zwarte, hopelijk geen die verkleurt

  14. #29

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Ja ik ben ook hardstikke blij met de antwoorden van Bianca. Weten we tenminste dat niet de kwaliteit van de zadels slecht is, maar van de Belgische service!

    Dankjewel pffft (stiekeme opluchting )

  15. #30

    Re: belgische verdelers stoppen met barefoot!

    Het "voordeel" van die verkleurende zwart zadels is wel , dat het HEEL snel gaat..niet pas na een half jaar ofzo. Ik heb ook een zwarte Western die ik ontving , gewoon zwart. Meteen netjes in een verzend-doos gedaan , na 2 weken opgestuurd als testzadel.
    Testzadel arriveerde bij tester en die mailde foto's door : joh het zadel lijkt wel bruin ??
    En verdraaid hoor , skirt en achterboogje wren al behoorlijk bruin..dus zelfs in een doos lost de verf nog op ! Ik heb nu een stuk of 6 zadels terug gekregen en de meeste mensen zeggen dat ze geeneens zwart op hun lichte rijbroek hebben zien zitten , dus waar die verf blijft ??

    Even kijken of foto's op dit forum ook lukken

    Een verkleurd zwart zadel , dat nu dus apart donkerbruin is , op Rena , hier zou je trouwens heel goed de anatomische vorm van het zadel , gaat helemaal mee met de schoft en ruglijn , iets wat niet alle boomloze zadels hebben :




    En hetzelfde zadel met Physio-pad op de iets kleinere pony van mijn stalgenoot :


Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •