Stel dat Saar besluit om slechts een van haar dames mee te nemen, dan wil ik Annabel ook wel voor je meenemen Nienke.
Enne... de 23e dus? Mijn rooster zegt dat ik dan vrij ben, dus kan ik komen kieken!
Stel dat Saar besluit om slechts een van haar dames mee te nemen, dan wil ik Annabel ook wel voor je meenemen Nienke.
Enne... de 23e dus? Mijn rooster zegt dat ik dan vrij ben, dus kan ik komen kieken!
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Gezellig!
Is het overigens redelijk om de kijkers 2,50 mee te laten betalen?stel dat het er 5 zijn = 12,50. En stel we zijn met 6 paarden, dan betalen de mensen met paard 70 - 12,50 = 57,50/6 = 9,60 pp. Da's best okay!
zullen we een definitief lijstje maken?
Met paard:
Rianne & Casindy
Saar & Wick en/of Pup
Minouk & Krummel
Zonder paard:
?
In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging
Met paard:
Rianne & Casindy
Saar & Wick en/of Pup
Minouk & Krummel
Zonder paard:
Mariska en Jurgen
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Neem ik een paard mee, kan Jo Annabel meenemen. Mocht dat op de dag zelf nog niet een fijn idee zijn, dan kan ik er altijd nog twee meenemen.
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Ik vind 2,50 prima... mits kids gratis zijnOorspronkelijk Geplaatst door MissMaris
.. het kan zomaar dat ik (een gedeelte van de) dag wat klein spul in mijn kielzog heb.. mits niemand daar bezwaar tegen heeft.
(en ohohoh wat fijn, het is echt 10 minuten fietsen van mijn huis!!!!!![]()
![]()
)
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik ga maandag even overleggen met het werk, vandaag was het te druk. Ik hoop dat ik mee kan en dan laat ik maandag wat horen.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb me vergist... ik heb een boottochtje de 23ste omdat mijn opa jarig is en 80 wordt...![]()
Ik kan er jammer genoeg niet bij zijn. Wel een top aanbod!
(evt. zou ik wel de 16de kunnen)
Aahw jammer lau! (wel leuk voor je en je opa ofc)
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
*Sometimes to keep it together, you've got to leave it alone*
Dat lijkt mij geen probleem!Oorspronkelijk Geplaatst door nienke07
![]()
'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'
Ik ben ook nog aan het overwegen een vrachtwagen te huren en met Monty te komen.
Hoe zit het met speelmateriaal? Moeten we dat zelf meenemen of is daar ook wat??
omoni wil ook graag mee zonder paard en kan die 2,50 ook wel missenOorspronkelijk Geplaatst door nienke07
en bied zich tevens aan als oppas/knuffel tante![]()
Ik zal eens mailen of ze daar wat hebben, maar anders kan denk ik iedereen wel iets meenemen? De één een paar pionnetjes, de ander een zeiltje, enzo. Toch?Oorspronkelijk Geplaatst door Monties baasje
![]()
Ik heb 4 pionnen, twee playrolls en een grote bal!
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Ik heb een bal, wat vaten, een ton als blok, hindernisbalken en ruimte zat in de bus/pick-up![]()
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Bladwijzers