Resultaten 1 tot 5 van de 5

Topic: Hoe kom ik achter haar horsenality

Hoe kom ik achter haar horsenality

Af en toe lees ik iets over de ´horsenality´ van je paard. Nou ben ik niet zo heel handig met de computer en weet ik niet zo goed waar ik moet zoeken om hier wat meer informatie over te vinden. Ik ben namelijk heel benieuwd wat er over mijn paard gezegd kan worden, zodat ik haar weer wat beter kan leren kennen en begrijpen.

Zouden jullie mij een eindje op weg kunnen helpen?

Alvast bedankt!

Groetjes, Laura

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

Re:Hoe kom ik achter haar horsenality

Je kunt de parelli horsenality chart invullen
    Via google kun je deze vinden!

Wellicht heeft iemand een directe link voor je (mij lukt dat nu niet omdat ik nu met mijn mobiel reageer)
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Aaah, dank je!

Ik heb em meteen ingevuld, en ik kom in de cirkel duidelijk uit op extrovert en voornamelijk LB. Leuk om mee te beginnen, dit. Al is het ook wel confronterend want bij ´tendency to bite´ en ´runs over you´ moest ik toch wel eerlijk aangeven dat ze dat wel doet als ze de kans krijgt.

Er zijn ook veel punten die, nu ik een poos wat minder tijd voor haar heb gehad, aangekruist moeten worden terwijl ik dat in tijden dat we een betere band hadden er wel uit heb gekregen. Zoals eerdergenoemde voorbeelden.. Dus werk aan de winkel!

Oh, nog een leuke tip. Ik hield me al een jaar vast aan RBE. Wat bleek, ze was behoorlijk geswitched inmiddels. Wist ik veel. Nu is ze ook regelmatig LBI met een vette switch naar LBE met dominantie... Nou goed, je kunt alleen maar je best doen, ik was zo druk met mijn oefeningetjes...

Ik heb er laats ook nog wat in het tijdschrift de ROS over gelezen ik zals even kijken wel nummer het was je hoort er nog el van als ik het niet vergeet want daar heb ik de laatste tijd erg veel last van
    bart oolders van Paardbart horsewispering, www.paardbart.nl

[s]Ik ben dyslectisch hulp is altijd welkom maar doe dat dan wel even in een persoonlijke bericht vind ik wel zo netjes[/s]

Bladwijzers

Forum Rechten