Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste
Resultaten 1 tot 15 van de 17

Topic: Wie spelen er NH in de Kop van Noord Holland?

Wie spelen er NH in de Kop van Noord Holland?

Ik woon in Julianadorp en loop toch tegen van alles aan. Al is het maar een verse, nieuwe mening van iemand? Of een super advies.
    Op dit moment heb ik een echtpaar, die mij ook in to Parelli hebben gekregen, die me helpen.
    Daarnaast is mijn buurmeisje er sinds 2 jaar mee aan de slag.
    Op stal staat iemand die er al 6 jaar mee bezig is. Ik weet iemand 2 km verderop die Parelli verslingerd is.
    Maar, welke enthousiasteling heb ik nog niet ontmoet? Wie woont hier ook in de buurt?
    Ik zou graag met je in contact komen en wie weet kunnen we af en toe met elkaar afspreken?

Re:Wie spelen er NH in de Kop van Noord Holland?

Ik woon ook in Julianadorp en ben nu zo'n 2.5 jaar bezig met Parelli. Heb net mijn level 2 online gehaald. Heb jij toevallig les van Ron en Linda?

Groetjes Wendy

Ja Wendy, klopt!
    Waar staat jouw paard? Of heb ik je toen ik een keer gezien dat we les zouden krijgen en haar Linda's kat ziek werd?
    Als je het leuk vindt om eens contact te zoeken? Ik heb nu 3 paardjes en ben er helemaal druk mee

Ja dat klopt ! Toen was ik samen met Diane {me vriendin}. Wat leuk zeg! Ik sta aan de kortevliet! Waar sta jij met je paarden?
    Het is leuk om wat af te spreken! Echt helpen kan ik je denk ik niet, want zo ver ben ik nog niet. Ron en Linda hebben veel meer kennis!

Met mijn pinto pony van 1.38 en Minipaardje van 95 cm aan de Callantsogervaart bij De Wit.
    En sinds 12 dagen met een 4 jarig, groen, dressuurpaard van 1.65+ bij Ron en Linda.
    Die mag ik een jaar of 2 inrijden voor iemand. Ik wilde graag ervaring op doen met paarden zonder er meteen eentje te kopen.
    En wat dat helpen betreft, ik vind het gewoon heerlijk om af en toe even een NH iemand te spreken i.p.v. mezelf eerst uit te moeten leggen aan iemand hoe het naar mijn (NH) idee werkt voordat je tot een goed gesprek kan komen. En dan nog krijg je zo'n sceptisch blik... Ken je dat?
    Mijn e-mail adres is d.bergsma@quicknet.nl. Als je daar een mail heen stuurt kunnen we een keer bij elkaar gluren

ja dat herken ik wel! ik ben op stal ook de enige die parelli doet, inmiddels is het gelukkig geacepteerd. Ik zal je mailen om af te spreken, gezellig! ik was toevallig gisteravond bij ron en linda op visite, toen vertelde ze al dat ze een 4e paard erbij hadden, leuk hoor!

Actief Forumlid Monties baasje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2005
    Leeftijd
    49

Hee wat grappig. Ik woon wel een stuk verderop in Castricum ( bij Alkmaar) maar Ron en Linda daar heb ik ooit ook les van gehad. Lang geleden...Ze hadden toen een quarter Jewel geloof ik.
    Leuk dat ze nogsteeds les geven.

Ja, Jewel is er nog steeds. Ze doet het super goed. En Ron heeft Marbles, had hij die toen ook al?
    Ik denk dat zij de Parelli grondleggers van veel mensen zijn hier in de buurt

ik woon vlak bij Hoorn, ook een eindtje uit de buurt maar toch ook in noordholland .

*nieuw* Daantje's Avatar
    Aangemeld
    Sep 2010
    Leeftijd
    54

Hoi,

Ik ben Diane, vriendin van Wendy, en wij hebben elkaar vorig jaar ontmoet bij Ron en Linda...
    Wat super dat je lekker je eigen paard hebt zeg, Wendy en ik waren vorige week bij Ron en Linda en toen vertelde ze over jou en de andere kostganger!
    Nou je ziet het, er zijn meer Parelli liefhebbers in de buurt hoor!!
    Ik ben even uit de running, ik ben in 10 maanden tijd 2x aan mijn rug geopereerd, en de laatste van 3 maart was een erg zware, dus ik moet lang herstellen, maar zodra het kan gaan mijn paard Lasco en ik weer aan de gang, ik kan haast niet wachten om samen met Wendy en onze paarden samen te spelen! ik heb al één keer voorzichtig gespeeld afgelopen woensdag, en dat was weer heerlijk, en Lasco was weer helemaal paraat, keek me aan of hij wou zeggen, "waar was je nou al die tijd!!!"

We spreken elkaar vast wel een keer!

Groetjes, Diane
    Daantje

Mijn paarden staan in Schoorl, ietsje verder weg, maar toch . Ik organiseer weleens koffieochtenden op mijn paddockparadise, kan hier dan ook een keer neerzetten wanneer we dat doen. Meestal doen we dan iets in een bepaald thema; schriktraining, grondwerk of bekappen.
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Nou, wat een gezelligheid allemaal. Ik ga dinsdag met Wendy op pad naar mijn paardjes. Lijkt me leuk om eens wat samen af te spreken met elkaar.
    Ik ben zelf alleen zonder trailer en zelfs zonder trekhaak... Dus redelijk veel geregel om ergens te komen. Zelfs nog nooit met een paard in de trailer gereden.
    Tsja, je kunt niet alles hebben he? Het komt vast nog wel, maar dat maakt het nu even wat beperkt.
    Wie weet komen we een keer tot een leuk idee.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Wat leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die van Ron en Linda les hebben!
    Heel vroeger heb ik eens een lesje van Ron gehad. Ik zie ze heel af en toe nog, meestal in de UK, haha.

Zelf woon ik aan de andere kant van het land, maar vanaf woensdag ben ik een paar dagen in de buurt (Egmond) voor een 3-daagse liberty cursus.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Ik zal Ron en Linda even naar dit onderwerp verwijzen, misschien kunnen ze zelf even hoi zeggen!

Citaat Oorspronkelijk Geplaatst door Callippo
    Wat leuk om te lezen dat er nog mensen zijn die van Ron en Linda les hebben!
    Heel vroeger heb ik eens een lesje van Ron gehad. Ik zie ze heel af en toe nog, meestal in de UK, haha.

Zelf woon ik aan de andere kant van het land, maar vanaf woensdag ben ik een paar dagen in de buurt (Egmond) voor een 3-daagse liberty cursus.
    Ik doe mee aan die cursus, toen ik dat aan ron en linda vertelde, zeiden ze al dat ze jou kennen. en dat ze je de laatste keer ook in uk hebben gezien! Lieve mensen he!
    Tot donderdag! Ik heb er erg veel zin in!

Pagina 1 van de 2 12 LaatsteLaatste

Bladwijzers

Forum Rechten