Resultaten 1 tot 2 van de 2

Topic: Lessen Florien de Graaf in Lichtaart BE

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Lessen Florien de Graaf in Lichtaart BE

Omdat ik al een aantal jaar heel erg veel heb aan de lessen van Florien en Florien graag lesgeeft aan Parelli studenten hoop ik dat we een vast clubje studenten bij elkaar kunnen krijgen wat elke 4 tot 6 weken wil deelnemen als Florien in Belgie is.

De lessen kunnen flexibel worden ingedeeld. Er kan Theorie gegeven worden maar er kan ook alleen gelest worden. Een les bestaat uit 2 keer een half uur priveles of een uur aan een stuk als je liever niet wilt wachten.
    Verder is het natuurlijk mogelijk om de rest van de lessen te bekijken.

De kosten zijn:
    95 euro per dag (bij een uur les en een uur theorie)
    57,50 per dag (bij een half uur les en een uur theorie)

Zonder theorie zijn de kosten
    80 euro per dag (50-60 minuten les)
    45 euro per dag ( 25-30 minuten les)

Bij alle prijzen komt 15 euro extra voor het gebruik van de locatie, koffie/thee, snack en lunch. Mocht je alleen interesse hebben
    in les en direct weer vertrekken dan zijn de kosten 7,50

Toeschouwers zijn natuurlijk ook van harte welkom! Je kunt de hele dag meekijken en luisteren en kennis maken met gelijkgestemde mensen en tevens kennismaken met de plek, Florien en mijzelf De kosten hiervan zijn:
    25 euro per dag inclusief koffie/thee, snacks en lunch.

Ik hoop dat er veel mensen zowel uit NL als BE mee willen doen er is geen bepaald niveau nodig om te kunnen beginnen!

De eerste dag staat gepland op 20 augustus en mocht er veel interesse zijn kunnen we ook 2 dagen doen Er is plek voor 7 deelnemers per dag (bij het nemen van 2 x een half uur les)

Ik hoor graag wie er allemaal mee wil doen
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Re:Lessen Florien de Graaf in Lichtaart BE

Die auto met trailer komt er ooit, maar voorlopig nog even niet jammer, leuk dit soort dingen.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Bladwijzers

Forum Rechten