bol.com of anders amazon.com
Ik ben ze net weer aan het herlezen, en leer weer heeeeel veel!
bol.com of anders amazon.com
Ik ben ze net weer aan het herlezen, en leer weer heeeeel veel!
May the horse be with you!
oke, ga meteen even kijken je maakt me nieuwsgierig!
ahhh, ik ben echt een groot fan van Mark Rashid. Zijn boeken zijn echt geweldig. Ik ga binnenkort zijn laatste boek lezen, maar zijn voorgaande boeken vond ik echt geweldig.
Echt een aanrader voor mensen die zich meer willen verdiepen in nh!!
Als hij hier in Nederland zou komen dan moet ik daar natuurlijk heen!![/i]
wat een paard onder spanning doet, doet hij zonder begrip, en met net zo weinig gratie als een danser zou hebben die geslagen wordt
Het enthousiasme waarmee jullie over MR spreken, kan je tot in Vlaanderen voelen. Heb enkele boeken van hem besteld en sta te popelen om ze te kunnen lezen.
Zijn er al contacten gelegd voor een eventueel bezoek van MR aan Nederland?? Lijkt me reuze interessant!! Kom zeker kijken!! Houd me op de hoogte, aub.![]()
Docendo discimus
Ik wil ook meedoen!!! Lijkt me super! En na al jullie enthousiaste verhalen ga ik ook zeker zijn boeken bestellen (ik ben volgende week jarig, komt mooi uit)
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
Jaaaa ik wil ook! Wel even afhankelijk van prijs, datum en locatie. En ik ben ook wel voor een noordelijke locatie
Ben ook zeer geïnteresseerd. Heb zijn boeken gelezen en een kennis heeft hem al eens aan het werk gezien. Zij was heel erg positief over hem te spreken. Al had ze dan weinig ervaring met paarden, ze heeft ervan genoten.
En zoals al eerder genoemd is zou het helemaal super zijn als het eens wat dichterbij zou zijn voor de noordelingen, haha.
Het is voor ons vaak erg ver reizen en als je dan ook nog alleen moet reizen zie ik er vaak toch maar vanaf. Dus misschien een idee om als noordelingen dan eens wat samen af te spreken om ergens naar toe te gaan?
Mijn dieren zijn mijn alles.
Nou voor westerlingen is het anders ook vaak een heel eind reizen hoor!!!!
Les in Natural Horsemanship met aandacht voor een fysiek gezond paard? www.PonyTales.nl
sluit ik me helemaal bij aan eva
Snowdon, ik denk dat Sietske (28-12-2009) en Netam (21-9-2007) samen op een wolkje naar ons kijken en er altijd zijn om ons te helpen! fijn he
En wat dacht je dan van sommige (zuider)zuiderlingen??
Docendo discimus
Hihi en wij in onze kikkerlandjes maar klagen over afstanden, moet je eens in Duitsland gaan wonen! Om nog maar niet te spreken over de VS....![]()
Helemaal mee eens, Evenaar.
Ik vind het zelf ook geen probleem om bijv 500 km te rijden om twee dagen cursus te kijken van een hele goede instructeurEn iets van 3 uur met de trein doe ik een paar keer per week... tis maar net wat je gewend bent he!
okee,okee, Calippo, maar om naar het noorden te komen om les te geven vind je wel te ver![]()
ik vind het ook niet erg om een stuk te reizen maar relatief gezien zitten wij in een uithoek, en een evenement, dat georganiseerd wordt in b.v Zwolle of Ermelo is voor iedereen even ver reizen.
Genoeg hierover, ik hoop dat Mark komt, dat is het belangrijkste!
mijn paard heeft een mening.
Ik kom kijken ook al moet ik naar tokio
Is ith a earthquake?! ____________
_____________ Is it Thor, the GOD of the Thunder?!
Oooh no no! It's unbelievable! Its tha Bie Ba Borus!!!
Ik zou ook graag willen komen kijken..... Is helaas wel afhankelijk van de datum.....![]()
Dus: wanneer jullie een datum hebben....laat maar weten!![]()
Groetjes, Linda
Bladwijzers