Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 20 van de 20

Topic: Gezonde beloning gezocht

  1. #16

    Re:Gezonde beloning gezocht

    cranberries zijn er ook gedroogd volgens mij. Ik heb ze in een kruidenmix zitten. Ik had zo'n emmer gekocht ivm physillumzaadjes die er in zitten. En daar zitten ook gedroogde cranberries in, ze laten ze alleen wel vaak liggen omdat ze best wel hard zijn.
    Als ik de kruidenmix meng met gekookt lijnzaad en even laat staan wordt het zachter en dan eten ze het makkelijker.

    Voor zover ik weet, ben ook al driftig op zoek geweest binnen de Nederlandse grenzen zijn er geen suikervrije koekjes te krijgen.
    En ben zelf een beetje aan het uitproberen gegaan met homemade koekjes bakken. Ben nog niet tot een ideaal product gekomen.
    Ze eten het graag, maar het is zo droog dat het snel breekt. En een handje poeder geven is niet zo practisch

    In de USA heb je ze wel, ben al wezen kijken of het haalbaar is om naar Nederland te halen, maar dan wordt het wel erg prijzig.
    En heb je een hoge beloning nodig in je portomonaie ipv een beloning voor je paard :lol:

    De grasbrok die werd genoemd is een van de beste opties tot nu toe. Tevens ook handige kwa grote en voersnelheid ivm het clickeren

  2. #17
    Actief Forumlid -Marijke-'s Avatar
    Aangemeld
    May 2011
    Locatie
    Luttelgeest
    Leeftijd
    26
    Berichten
    105

    Re:Gezonde beloning gezocht

    Ik ga voor de Grasbrok!
    Ga vragen of mijn moeder ze even wil bestellen.
    Bedankt voor jullie reacties
    Mijn blog over onze ' journey to partnership' --> http://marijkeshorsejourney.blogspot.nl/

  3. #18

    Re:Gezonde beloning gezocht

    je kunt ook koolraap, bloemkool en broccoli in kleine blokjes snijden (afwisseling wordt vaak ook wel gewaardeerd )
    Don't make or teach assumptions

  4. #19
    Actief Forumlid Plurkje's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2008
    Locatie
    The North!
    Berichten
    563

    Re:Gezonde beloning gezocht

    wortelen en rozenbottels zijn uit den boze als je naar de glycemische index kijkt, maar.... die zegt helemaal niet zo veel over de invloed op de bloedsuikerspiegel en dus eventuele insulineproblematiek. Glycemische lading is veel interessanter in dit geval! En dan is een klein schijfje wortel of een rozenbottel een veel betere keuze dan een stukje door mensen gemaakte koek of brok, zeker als er granen in zitten. Ik ga voor het schijfje wortel en de rozenbottel.
    Van achter kijk je de koe in z'n kont

  5. #20
    Forumlid Lot-Taar's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2011
    Locatie
    Enschede
    Leeftijd
    33
    Berichten
    22

    Re:Gezonde beloning gezocht

    Hallo,
    Misschien heb je de oplossing al gevonden hoor, de grasbrok?!

    Maar misschien is Spelt nog een optie, hier zit weinig suiker en dikmakers in. En bovendien is het echt iets om op te knabbelen, dus een klein handje is al genoeg voor even knabbel plezier voor je paardje.
    Zelf voer ik mijn paardje spelt en gebruik ik het ook als beloning bij rek / stek oefeningen. Het blijft (als je hand wat vochtig is van het knabbelen van je paard) mooi iets aan je hand plakken waardoor je je paard met rekken ook makkelijk iets langer in een houding kan vragen (dan moet het paard het echt van je hand knabbelen). Ben zelf niet bekent met klikkertraining dus weet niet of die ook handig is hierbij.

    Groetjes Lotte

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen reacties plaatsen
  • Je mag geen bijlagen toevoegen
  • Je mag jouw posts niet wijzigen
  •