Bart, ik verbeter niet JOU, maar ik verbeter EEN WOORD.Oorspronkelijk Geplaatst door paardbart
Heel vervelend dat je dyslectisch en autistisch bent, maar zo hebben we allemaal wel wat.
Een forum is een afspiegeling van de "gewone mensenwereld".
Het is *jouw* droom, in DIE wereld naam te maken (met paarden). Toch?
Of ga je jezelf richten, op de (beschermde) wereld van mensen met PGB's en rugzakjes?
Ik ben géén voorstander van stigmatiseren(dus stempeltjes op mensen drukken
).
Dat wil ik niet![]()
![]()
. Dat gaat ten koste van de gelijkwaardigheid m.i.
En geloof me, dat gaat voor jóu ook niet werken, als jij wilt werken met gewone paardeneigenaren
Met jouw droom zal je moeten groeien. En steeds meer los komen van jouw beschermde omgeving.
En dat gaat jou zeker lukken!!! Je bent er serieus genoeg voor!![]()
Een forum is een afspiegeling van de gewone wereld. Van mensen met dezelfde hobby.
En zo krijg *jij* op dit forum de kans om beter te LEREN, hoe jij omgaat met dingen.
Bijvoorbeeld:
- omgaan met dat jouw TEKST af en toe verbeterd wordt,
- omgaan dat mensen ANDERS denken dan jij,
- omgaan dat mensen anders KIEZEN dan jij.
- ( en zelfs omgaan met mensen die Monty Robberts he-le-maal- NIETS vinden; ik waarschuw je maar alvast)
En dat hoort nou eenmaal bij de "gewone" wereld...
Dit is het eerste woordje dat ik van jou verbeter.(Al heb ik al 100-den fouten gezien)
Ik heb dat gedaan, omdat ik méér dan 3x moest lezen, om te begrijpen wat je bedoelt.
Mijn reden voor verbeteren (voor dit woord) is het LEESBAAR maken van de tekst.
Voor mezelf en voor die 2000 (!!!) andere mensen, die óók lid zijn van dit forum.
En dat verbeteren blijf ik doen, waar mijns inziens nodig...
Ik wens je veel succes met je persoonlijke groei!
Je hebt daarvoor écht het juiste forum uitgekozen; juist hier is iedereen héél behulpzaam.
Maar medelijden is niet de kracht van dit forum![]()
Heel veel draait hier om *empowerment*. En je eigen grenzen oprekken!!!
Succes! Het gaat je zeker lukken!!!![]()
Els
Bladwijzers