Resultaten 1 tot 3 van de 3

Topic: [L1] wanneer verder met volgende game?

Actief Forumlid Mellien's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2005

[L1] wanneer verder met volgende game?

Wanneer gaan jullie verder naar de volgende van de seven games? Hoe goed wil je dan dat je paard de game beheerst en op welke fase moet ie reageren? Ik ben ook wel benieuwd welke game jullie erg lastig vonden en welke juist weer niet. En hoelang duurde het bij jullie ongeveer voordat je de saeven games helemaal kon met je paard? Ik er zelf nog niet veel van zeggen omdat ik net begonnen ben maar ben wel benieuwd naar jullie ervaringen?
    Het valt me wel tegen hoelang ik erover doe. Ik ban nu denk ik twee week bezig en heb alleen nog friendly en porcupine gedaan en beide kunnen nog veel beter. Maar dit komt ook omdat het me nog veel tijd kost alle (Engelse) tekst te lezen en ook heel vaak te herlezen en daarnaast nog de video te bekijken voor het goede voorbeeld.

Forum Meubilair Callippo's Avatar
    Aangemeld
    Apr 2004
    Leeftijd
    42
    Dagboek Berichten
    49

Re: [L1] wanneer verder met volgende game?

Zodra JIJ het principe snapt van een game, kun je verder naar de volgende.
    Of jij het snapt, merk je o.a. aan je paard, dat hij niet meer altijd wacht op fase 4, maar al eerder begint te reageren. En dat hij echt wijkt voor je druk ipv te ontsnappen door bijv naar voren te lopen.
    Dus zo gauw hij met porcupine op zeg fase 2/3 reageert, ook al is het maar voor 1 pas, dan kun jij wel verder gaan. Zo creeer je ook wat meer afwisseling in de oefeningen.
    Never underestimate the Universe

10% korting bij EquiPlay met code: 10%eraf

Forum Meubilair anroomy's Avatar
    Aangemeld
    May 2004
    Dagboek Berichten
    6

Re: [L1] wanneer verder met volgende game?

idd het gaat er dus om dat jij met behulp van de fases je paard laat doen wat de bedoeling is. En volgens mij mag hij ook nog wel eens op fase 4 reageren.
    En ga vooral door want het wordt voor beide echt heel snel saai als je iets in het begin gelijk perfect wilt doen. Het is namelijk een leerproces!
    Succes
    Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill

Bladwijzers

Forum Rechten