Leuk je weer te zien! Bedankt Evelien![]()
Leuk je weer te zien! Bedankt Evelien![]()
bbq vind ik een prima idee![]()
Oorspronkelijk Geplaatst door Christnnne
Ik kom ook, als toeschouwerDit wordt ook mijn eerste playday. Ben heel benieuwd
Ik heb er zin in! Ik doe graag mee met de bbq maar ik geef me op onder voorbehoud. Het ligt eraan wat Ineke en Roos doen want ik rij met Ineke mee.
Tot dan allemaal!
Groetjes Jasmijn
www.jasmijnhoffs.nl - healing voor paarden
Oehhh, gezellig, wat een hoop mensen
Wensen voor mijn verjaardag? Uhmm, een leuk leesboek is welkom (voor straks op vakantie) of paardensnoepjes (wordt Sky blij van).
Blauwe poortgrepen of een knalblauwe (ANWB-borden-blauw) vouwemmer (die ze bij de Action schijnen te hebben, maar dus niet bij ons) zijn ook leuk (voor bij de blauwe prikpaaltjes en blauw lint voor ons TREC-team). En ik ga ook graag naar de bioscoop
![]()
Dat wordt druk ja, leuk!
Of Marbo mee komt is weer even op misschien. Hij heeft een gigantische loopneus met troep, DA verwachtte niet dat het besmettelijk was, maar voor de zekerheid ga ik hem dan toch niet tussen andere paarden zetten.
Misschien komen Janna en ik ook nog even langs, gewoon even gezellig meeten en greeten.
MISSCHIEN, want zus en nicht logeren bij mams, gezellig, en ik moet 's middags werken.ALWEER !!!!
Maar ik wil het zo graag!!!!!!![]()
Happiness is not a destination, it is the road to travel
Ik wil heel graag komen met Noa, maar we hebben nu geen vervoer meer.
Is er heel toevallig iemand die ons nog aan vervoer kan helpen?![]()
![]()
(Uiteraard wil ik best meebetalen aan benzinekosten.)
Surrender to fun!
Mijn trailer mag je gerust lenen, maar ik rij niet, ga uitpuffen.
Sorry.
May the horse be with you!
In het kader van DO IT FOR THE HORSE, hebben Ineke en ik zojuist besloten dat we NIET naar de playday gaan.
Onze generale repetitie trailerladen ging goed maar niet goed genoeg om naar de playday te gaan. De heenweg zal nog wel goedkomen. Maar ik heb er geen vertrouwen in dat ik Twister na alle indrukken van de playday weer calm en confident mee terug kan nemen.
Enschede, nu nog een brug te ver.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
ow, wat jammer roos! Poca meenemen is ook geen optie?
Nee. Ik wilde het echt voor Twister doen. Ik heb nog een stapeltje werk hier thuis liggen. Nu ik besloten heb om niet te gaan, nu ga ik ook niet ook.Oorspronkelijk Geplaatst door sandra
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Jammer maar waar.Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Ik wil zelf graag dat Riu confident in de trailer gaat en dat is nu nog niet zo.
www.bewusterpaardrijden.nl
voor een rechtgericht en blij paard
....en in dat zelfde kader.. Ook geen Marbo zondag. Hij snottert en stinkt nog steeds, ik vrees dat dat AB spuiten wordt maandag....
Op een of andere manier is de knoop nog niet helemaal door, zonder snot is hij namelijk verder topfit. Ik acht de kans klein, maar we zullen zien....
Bladwijzers