Zoals Ronja al schreef breng ik haar naar Enschede, dus geen eigen paard mee voor mij. Maar wel een nieuw groom paard, lieve Marbo
BBQ - ik heb nu al trek![]()
Zoals Ronja al schreef breng ik haar naar Enschede, dus geen eigen paard mee voor mij. Maar wel een nieuw groom paard, lieve Marbo
BBQ - ik heb nu al trek![]()
Today is a perfect day to start living your dreams!
Oorspronkelijk Geplaatst door Priscilllla
![]()
Dank je!![]()
Deelnemers Playday
kalipzoo (Monique) + paard (Bully?)
Margriet & Dean met 2 paarden (Fjordie en Siebke?)
Annelies + Caitlin
Ronja en Marbo (bijna rond)
Mariel & Annemieke + 1 paard
Floor en Noa
Zusje van Evi + Merkur
Roos + Twister
Ineke + Riu
Zonder paard:
Marit
Trees
Evelien (liene, blijft lastig met al die Evelien's)
Misschien:
Priscilla + paard
Linda en Lia
We beginnen de playday om 12 uur, arriveren is mogelijk vanaf half 12 (er zijn paddockjes aanwezig c.q. ruimte om extra paddockjes te bouwen)
Je kunt blijven spelen met de paarden tot 17u, daarna gaat de BBQ aan. Ik hoor graag uiterlijk woensdagochtend wie blijft eten, zodat ik vlees kan bestellen.
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Deelnemers Playday
Annelies + Caitlin
Ronja en Marbo
Floor en Noa
Zusje van Evi + Merkur
Roos + Twister
Ineke + Riu
Zonder paard:
Marit
Trees
Mariel & Annemieke
Priscilla
Misschien:
Linda en Lia
We beginnen de playday om 12 uur, arriveren is mogelijk vanaf half 12 (er zijn paddockjes aanwezig c.q. ruimte om extra paddockjes te bouwen)
Je kunt blijven spelen met de paarden tot 17u, daarna gaat de BBQ aan. Ik hoor graag uiterlijk woensdagochtend wie blijft eten, zodat ik vlees kan bestellen.
Zal ik me dan maar een echte naam gevenMariët
Ben blij dat je het zo leuk vind dat ik ook kom.
Skáti kende meer grondwerk maar Merkúr zal het ook vast leuk vinden.
Ik heb er iig zin in! Een lang weekeindje met mijn zus.
Had je nog verjaardags wensen??
Samen de bergen van de Ardennen beklimmen, dan krijg je echt een band met je paard!
Nou, ik ben ineens tóch van plan om te komen. Deze keer eens zonder paard. ik vind het weleens leuk om jullie te bekijken allemaal.
Paarden genoeg om te zien volgens mij
BBQ klinkt verleidelijk... Misschien als ik van boer jan mag blijven slapen...
wegens mijn geestelijke gesteldheid heb ik besloten niet te komen.Deelnemers Playday
Annelies + Caitlin
Ronja en Marbo
Floor en Noa
Zusje van Evi + Merkur
Roos + Twister
Ineke + Riu
Zonder paard:
Trees
Mariel & Annemieke
Priscilla
Misschien:
Linda en Lia
Evi ik wens je wel een fijne verjaar/play day toe!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Guess what, ik ben zondag vrij als alles meezit! Ga eens even kijken of ik kan komenAls, dan zonder paard.
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Ik kom gezellig even kijken en kletsen, maar blijf niet voor de bbq.
Be pleased, not satisfied.
Jaa ik heb er zin in! Ook even mijn nieuwe auto (die ik vandaag ga ophalen) testen op zo'n lang stuk hihi.
Of we blijven barbequen moet ik even overleggen met Lia, dat laat ik vandaag nog even weten![]()
Deelnemers Playday
Annelies + Caitlin
Ronja en Marbo
Floor en Noa
Zusje van Evi + Merkur
Roos + Twister
Ineke + Riu
Zonder paard:
Trees
Mariel & Annemieke
Priscilla
Misschien:
Linda en Lia
Raymond en Brenda
In principe is het zeker dat we komen, enige wat roet in het eten kan gooien is een valpartij van een hek, en Raymond zijn werk, die kan altijd elk moment opgeroepen worden.
We zouden best mee willen bqq'en, maar om bovenstaande reden durf ik dat niet definitief te zeggen. Maar ben al blij als ik kan komen.
www.crystal-carving.com
Oops! Het is natuurlijk zondag, en ik maar denken dat het zaterdag wasOok al oppas geregeld voor zaterdag.
Dan moeten we dat maar even omzetten, gelukkig is oppas zondag ook geen probleem!
En Lia en ik doen ook mee met de BBQ![]()
Ik kom voor 99% zeker ook! Lijkt me echt supergezellig! Ik blijf dan ook met de barbecue, maar je hoeft voor mij geen rekening te houden met het inkopen van vlees![]()
FF voor het echie de lijst quoten
Evi, wat heb je voor verjaardagswensen?
Deelnemers Playday
Annelies + Caitlin
Ronja en Marbo
Floor en Noa
Zusje van Evi + Merkur
Roos + Twister
Ineke + Riu
Zonder paard:
Trees
Mariel & Annemieke
Priscilla
Linda & Lia
Misschien:
Raymond en Brenda
Always put the relationship first!
Joehoe ik kan ook zeker weten komen, thanks Eveline (liene)!!
Spannend, wordt de eerste Playday die ik ga meemaken... Heb er veel zin in!
Deelnemers Playday
Annelies + Caitlin
Ronja en Marbo
Floor en Noa
Zusje van Evi + Merkur
Roos + Twister
Ineke + Riu
Zonder paard:
Trees
Mariel & Annemieke
Priscilla
Linda & Lia
Christine
Misschien:
Raymond en Brenda
Bladwijzers