Dat ga ik proberen, wat gaaf!![]()
Dat ga ik proberen, wat gaaf!![]()
Kunnen jullie ook via Bodegraven :P(ongeveer 100 km uit de richting?)
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Ooeeww kwullookkomenkijkun!! (bb)
Evi wat vraag je voor je verjaardag?![]()
Het leven van de man-van-een-paardenmeisje: https://www.facebook.com/jurgen.keejos
jadit keer ben ik er ook bij met paard, play day in combinatie met party is natuurlijk helemaal leuk.
Oja, Dean komt dit keer ook mee met paard, hij weet het alleen zelf nog niet.
www.niettevermijden.com
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Mooi verjaardagsfeestje! Ik probeer erbij te zijn en dan bij voorkeur met Bruce. Maar misschien is Bernard dan op vakantie en het probleem is dan dat ik de niendeur (trailer staat op de deel) niet meer dicht krijg. Die valt er zo ongeveer uit....
Be pleased, not satisfied.
Mocht het nou niet lukken met vervoer voor Wonder, zou ik wel weer met Henkie willen spelen (als Sandra ook komt ?) En als je dat goed vindt natuurlijk
Jaa Evi wat zijn je wensen?
Ik zal eens nadenken over een verjaardagslijstje![]()
Auto ruil met mijn mams besproken, dus ik neem gewoon een paard mee *geeft zichzelf een schop*
Ik kom niet, maar als de situatie zo is dat Shanna niet alleen op de wei komt te staan (momenteel heb ik tijdelijk nog 2 shetjes daar staan), dan mag Henkie best eventjes naar Enschede. Evi neemt hem zo mee achterin de busOorspronkelijk Geplaatst door Maritje1991
Ik had het je al aan willen bieden, maar wilde eerst even afwachten of je nog vervoer kon vinden voor Wonder, anders voelde je je misschien op een gekke manier verplicht.
Aaah wat lief dat je dat al wilde aanbieden!
Natuurlijk hoop ik dat iemand Wonder kan mee nemen en anders hoop ik dat Henkie mij gezelschap kan houden![]()
Leuk, leuk, leuk! Ik kom héél graag en Mariël geloof ik ook. Wrs. komt er ook wel een Maroush of Lazir mee
Lia, je kan natuurlijk altijd meerijden! (of iemand anders op de route Zoetermeer-Utrecht-Enschede)
Ik heb er nu al zin in![]()
Jaja ik kom alOorspronkelijk Geplaatst door Rebbel
Klinkt zeeeer aantrekkelijk maar ik moet even kijken of ik dan op vakantie ga, mits ik niet op vakantie ga en oppas heb dan komt het heelemaal goed :d
Hihi Bodegraven is dat in de buurt? en heb je ook plek over in de trailerOorspronkelijk Geplaatst door Maroush
![]()
Bladwijzers