inmiddels alweer 3 sessies verder en het gaat goed!
Gister avond nog even wat bij hem in de wei gezeten, hij hield me wel in de gaten maar bleef verder doorgaan met grazen.
Vanmorgen weer even in de wei en toen kwam hij al dichter bij me grazen om stiekem even te kijken wat ik aan het doen.
Net weer even langs geweest om wat dingen te doen op wei en toen kwam Storm me aan de draad begroeten.
hem even aan mijn hand laten snuffelen en daarna zelf weer doorgelopen.
toen ik klaar was met mijn dingen nog even in de wei gaan zitten. Heb wat brokjes in de emmer gedaan en hij kwam meteen om ze op te peuzelen. Toen stapte hij uiteindelijk mijn richting in en heeft hij wat brokjes gegeten die ik in mijn handen had liggen. Toen hij naar me kwam heb ik verder niets aan mijn houding veranderd, gewoon net gedaan of hij er niet was. Toen de brokjes op waren bleef hij gezellig in mijn buurt staan eten en keek hij af en toe eens om om te chekken of ik er nog wel zat. Uiteindelijk de wei weer uitgegaan en storm keek heel lief naar mijn richting waar ik heen ging.
ik ben dus heel tevreden, het is nog wel moeilijk om te accepteren dat ik echt niet meer mag doen dan zitten en voor standbeeld spelen, maar ach je moet er iets voor over hebben. Ben erg blij dat hij vandaag zelf naar me toe kwam, dit is dus wel een teken dat hij aandacht wil en nieuwschierig is. ik wil het nog een paar dagen zo doen en in mijn handen wat brokjes houden. Uiteindelijk hoop ik dat hij ook zonder voer naar me komt om even te snufffelen.
aan de andere kant is het ook wel fijn zo'n paardje dat op afstand blijft. heb vanmorgen andor en kenzo weer even flink uit mijn ruimte moeten zetten. Ze snappen nog steeds niet dat ik de eerste ben die door het gangpad gaan, en dat ze moeten wachten met rennen en gek doen tot ik netjes aan de kant ben.
Bladwijzers