Resultaten 1 tot 4 van de 4

Topic: monty roberts in belgië

Forum Meubilair skey's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2004
    Leeftijd
    42

monty roberts in belgië

voor de geïnteresseerden:

http://www.montyroberts.nl/

ik kwam het net tegen, en ik in maart helemaal naar holland daarvoor... ach ja, k'heb hem toch weer eens bezig gezien hè.

Actief Forumlid Kenshin's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Re: monty roberts in belgië

Bedankt voor de handige tip! Ik ga zeker eens kijken.
    Merk wel dat men spreekt van een plusarrangement en een "gewoon" arrangement. Toch staat er nergens bij wat wat nu juist inhoudt. Weten jullie toevallig wat het verschil is? Het plusarrangement begint 1 uur vroeger en kost 10,00 euro meer, maar voor de rest...
    Docendo discimus

Ik ben in Nederland geweest in maart en had toen het plus-arrangement.
    Dit hield in dat we daardoor lekker vooraan zaten omdat de helft van de mensen dit arrangement hadden. Hij liet uitgebreid een join-up zien met een paard, extra duidelijke uitleg en vervolgens liet hij het trailerladen zien. (later op de avond hebben we het trailerladen met een ander paard gezien.)

Een groot voordeel vond ik dat we een betere plaats hadden. (het is toch een hoop geld) En verder is het geen groot verschil. Je ziet een join-up + probleem extra met meer uitleg. Voor mij was het die tien euro meer wel waard!

Actief Forumlid Kenshin's Avatar
    Aangemeld
    Feb 2005

Heb gereserveerd voor het plusarrangement. Zijn er nog mensen van het forum die hier naartoe gaan?
    Docendo discimus

Bladwijzers

Forum Rechten