Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12
Resultaten 16 tot 17 van de 17

Topic: vraag kauwen en likken ivm verschillende omgevingen

Re:vraag kauwen en likken ivm verschillende omgevingen

vandaag na wat gezellig in het graszitsessies, buitenlopen en een drukke tijd voor het eerst weer met hem aan de slag gegaan in de bak, met al jullie tips in mijn achterhoofd. En je raad het nooit...hij heeft gelijk 3 keer gekauwd in een sessie van een kwartier hij was heel goed op mij gericht, werkte ook heel prettig. Dus dankjullie wel allemaal

Re:vraag kauwen en likken ivm verschillende omgevingen

ik ken het probleem van één van de mensen die ik help met haar paard en horsmanship doen
    met een verglijk baar probleem allen dese bijt niet maar gaat er vandoor en sluurt je gewoon mee ook erg lastig

ik heb dit opgelost door steets weer opnieuw te gaan zo dat leert dat het niet helpt om weg te renen want kom hem weer op halen en moet hij als nog aan het werk

en wat ik ook gedaan heb maar dat is al genoemt kort pouzes in lasen om even te ontspannen
    ik weet niet of mijn berigt is toevoegt maar het is mijn ervaring en in mijn geval heeft dit naar verloop van tijd geholpen maar geduld was belangrijk en herhaling
    want als hij het een tijdje niet gedaan heeft is hij zo weer bij af

in mijn geval dan he
    bart oolders van Paardbart horsewispering, www.paardbart.nl

[s]Ik ben dyslectisch hulp is altijd welkom maar doe dat dan wel even in een persoonlijke bericht vind ik wel zo netjes[/s]

Pagina 2 van de 2 EersteEerste 12

Bladwijzers

Forum Rechten