slotje
slotje
Helaas, dit forum is er niet voor om alle spelletjes uit te leggen. Als je wil weten hoe je de games moet spelen dan zal je toch echt een pakkeet moeten kopen.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery, but today is a gift. That is why it is called the present (uit; Kung Fu Panda)
laat maar, ik heb al een uitleg gevonden van de seven games, dus.. niet meer nodig, hij mag weg
Natural Horsemanship (en dan vooral Parelli, omdat er om de games gevraagd werd) gaat niet alleen om bepaalde oefeningen of technieken. Het is een geheel van het paardengedrag begrijpen, lichaamstaal leren lezen dus, je eigen houding, niet alleen fysiek, maar juist mentaal en emotioneel, dat alles is erg omvangrijk en kan niet even verwoord worden in een paar regeltjes uitleg over hoe je een bepaalde game moet spelen.
Helaas zijn de pakketten erg duur, maar ook uit goedkopere boeken (het paard als partner of natural horse-man-ship bijvoorbeeld) kun je al erg veel over de achterliggende theorie leren.
Na mijn vakantie ga ik samen met Sandra weer hard aan de slag om de NH info-pagina uit te breiden. Hier kun je dan ook allerlei informatie vinden die handig is voor je begint.
Zal dit topic nu op slot gooien.
Bladwijzers