Dank, dank!Filmpje is net op de 'post' gegaan...
![]()
Dank, dank!Filmpje is net op de 'post' gegaan...
![]()
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Zal ik hem morgen eens inchecken en zorgen dat hij bij een lieve assessor terecht komtOorspronkelijk Geplaatst door Ilian
![]()
Success consists of going from failure to failure without loss of enthusiasm ~ Winston Churchill
L3Online in the pocket
"Well Done! Great Imagination! Start to think about quality vs quantity and acceptance vs to make. Your horse tends to do things out of obedience vs want."
Score: 3
Blij dat ik 'm gehaald heb, begrijp me niet verkeerd, maar een ienieminiteleurstellinkje omdat het 'maar' een 3 is zonder +'jes![]()
Van dit filmpje had ik ook zeker niet meer verwacht hoor, maar bij mijn vorige auditions had ik wel +'jes
Het is natuurlijk maar een momentopname. En in ons 'echte' doen en laten, zou ik de scoresheet anders invullen. Impulsion is toch de balans tussen go en whoa? Die is echt geen + hoor, Chief heeft way more go. En rope handeling een L3-score hihi, ik liep zo te klooien met dat touw, niet eens aan het uiteinde, wat Anna al zei. Wat ik niet zo goed snap, is dat niet alles is afgevinkt van de compulsories. Ik heb toch ook een trailer gebruikt, en een weave gedaan, en transitions, en zelfs een flying leadchange? Waarom staan die niet met een vinkje? (Anna weet jij dat?)
Maar ach, wat loop ik te piepen, ben natuurlijk wel erg blij met de bevestiging, dat we L3 Online gehaald hebben, en dat we nu gaan voor quality vs quantity. Never ending self improvement!
When you want something, the whole Universe conspires to help you realise your desire - Paulo Coelho
Dagboekje: Livin' la vida Chivas!
www.dealindreams.nl - realise your dreams!
Hartstikke mooi toch? Ja, okee, geen plusje, maar verder een prima scorelijst. Het is inderdaad een momentopname, en de omstandigheden op het moment van filmen waren niet optimaal. Je weet dat het beter kan. En hiermee kan je verder. Gefeliciteerd!![]()
Put the relationship first. Slow and right beats fast and wrong!
Gigantisch goed Ilian, ja ik miste ook wat dingen op het lijstje, je kunt alsnog even feedback geven waarom niet??
Maar super je hebt toch maar even level 3 gehaald![]()
![]()
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
![]()
![]()
![]()
Proficiat!
"The horse knows when you know and he knows when you don't"- Ray Hunt
Gefeliciteerd!!!![]()
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Gefeliciteerd!!!![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
super knap en een gaaf filmpje.
Leuk idee om het bos in te gaan
ik vind je score geweldig, al denk je daar zelf anders over, stop het in je rugzak en ga verder met je mooie reis![]()
wild horses tumble through a mountain wind and ride away with our sanity, for fun, just for fun
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Vet gefeliciteerd dame!![]()
May the horse be with you!
Gefeliciteerd
And the future is certain
give us time to work it out
Talking Heads - Road to Nowhere
Gefeliciteerd!
Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.
Van harte!
Started!
Bladwijzers