Askja heeft een paar keer koliek gehad waar de dierenarts zijn vinger niet op kan leggen. Ik wil dus graag eens een osteo bij haar hebben.
Weet er iemand een fijne die (ook) op de Veluwe komt?
Askja heeft een paar keer koliek gehad waar de dierenarts zijn vinger niet op kan leggen. Ik wil dus graag eens een osteo bij haar hebben.
Weet er iemand een fijne die (ook) op de Veluwe komt?
Started!
Marielle heeft jaren voor Poca gezorgd:Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
http://www.osteopathiepaard.nl/
www.blijpaard.com - want een blij paard is goud waard
www.innerfeeling.nl - healing voor mens & paard, telepathie en coaching
Kijk, dat is snel!Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Helemaal goed, lijkt mij zo. Ze staat zelfs met een IJslander op de foto.![]()
Started!
Dat had ik ook gezien, ik dacht, een geschikt teken.Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
![]()
Kan inderdaad niet beter!![]()
Started!
Fijn mensOorspronkelijk Geplaatst door mitzel
Kan ik je aanraden!
Fijn, ik heb er nu al een goed gevoel over.Oorspronkelijk Geplaatst door Antheman
Started!
Iemand nog een andere optie? Deze mevrouw is ongetwijfeld erg kundig, maar helaas ook erg onbereikbaar.
Started!
Dat is gek, zo ken ik haar helemaal niet.Oorspronkelijk Geplaatst door mitzel
Tja...Oorspronkelijk Geplaatst door Pocalover
Vorige week had ze vakantie. Haar voicemail zei dat ze vanaf maandag weer te bereiken was. Niet dus. Ik belde toen dinsdag en toen zei haar voicemail dat ze morgen te bereiken is.
Nu is het echt morgen en is de mobiel (waarschijnlijk) uitgeschakeld.
Klaar, volgende dus!![]()
Started!
Onze Sabine de Kok !! Is echt een heel fijn mens. Ze is in eerste instantie dierenarts en daarna heeft ze allerlei vervolgopleidingen gedaan. O.a. Osteopathie, maar ook interne opleidingen bij Erik Laarakker.
Sinds ze bij mijn paarden komt, wil ik niet meer anders ! Ik weet niet of ze het fijn vind als ik hier haar telefoonnummer neerzet. PB me anders maar voor haar nummer.
Oja, ze heeft zelf ook een paard staan op de Veluwe, en is ook in bezit van een Ijsco !
Dat klinkt ook al zo fijn! Ik stuur je direct een pb!Oorspronkelijk Geplaatst door Firsty
Started!
En anders kun je ook goed terecht bij Minke Lagerweij:
http://www.dierenosteopathie.nl/
"A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli
Of Aimee De Rooij, www.dierenchiropractor.nl Zij is vorige week bij mijn Det geweest en ik ben erg blij met haar! Normaal ga ik ook weleens naar Steffi vd Laarsse, maar met mijn jonge paard leek me dat nog geen goed plan. Maar de ervaring is super goed!
Dank jullie wel!
Ik ga eerst morgen Sabine de Kok proberen te bellen. Dat klinkt fijn.
Pablo; ik ben specifiek op zoek naar een osteopaard.![]()
Started!
Bladwijzers