Er zijn al een aantal topics over maar toen ik wilde reageren kreeg ik de melding dat ze ouder dan 30 dagen waren dus dat ik misschien een nieuw topic kon starten.... Bij deze.
In mei komt mijn nieuwe aanwinst (mooie quarterruin) bij ons wonen en ik wil vooral lekker ontspannen en recreatief met hem bezig zijn. Ik ga nu vaker zonder zadel naar buiten maar voor de langere ritjes vind ik het toch wel fijn als ik niet volledig onder de haren geplakt zit en iets meer "verdeeld" zit. Bij het proefrijden op Cosmo heb ik een dag met zadel gereden en een dag met de BBP de Luxe van Emiel Voest. Dat vond ik echt heerlijk zitten. Ik wil deze dan ook graag aanschaffen maar zou ook graag meningen/cijfers (van 1 tot 10 ofzo) willen weten over andere BBP's zodat ik een juiste keuze kan maken. Ik heb namelijk zelf niet veel vergelijk. Ik zou het heel fijn als mensen de BBP's waar ze ervaring mee hebben zouden kunnen benoemen, wellicht een linkje of een afbeelding erbij, de + en de - punten en eventueel en cijfer tussen de 1 en 10 zouden kunnen geven. Ik ben benieuwd!
Alvast bedankt!
Bladwijzers