Resultaten 1 tot 13 van de 13

Topic: Welke Barebackpad is het fijnst?

Actief Forumlid Angela_28's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Welke Barebackpad is het fijnst?

Er zijn al een aantal topics over maar toen ik wilde reageren kreeg ik de melding dat ze ouder dan 30 dagen waren dus dat ik misschien een nieuw topic kon starten.... Bij deze .

In mei komt mijn nieuwe aanwinst (mooie quarterruin) bij ons wonen en ik wil vooral lekker ontspannen en recreatief met hem bezig zijn. Ik ga nu vaker zonder zadel naar buiten maar voor de langere ritjes vind ik het toch wel fijn als ik niet volledig onder de haren geplakt zit en iets meer "verdeeld" zit. Bij het proefrijden op Cosmo heb ik een dag met zadel gereden en een dag met de BBP de Luxe van Emiel Voest. Dat vond ik echt heerlijk zitten. Ik wil deze dan ook graag aanschaffen maar zou ook graag meningen/cijfers (van 1 tot 10 ofzo) willen weten over andere BBP's zodat ik een juiste keuze kan maken. Ik heb namelijk zelf niet veel vergelijk. Ik zou het heel fijn als mensen de BBP's waar ze ervaring mee hebben zouden kunnen benoemen, wellicht een linkje of een afbeelding erbij, de + en de - punten en eventueel en cijfer tussen de 1 en 10 zouden kunnen geven. Ik ben benieuwd!

Alvast bedankt!
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Super Moderator Rianne's Avatar
    Aangemeld
    Jul 2007
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    20

Re:Welke Barebackpad is het fijnst?

Ik heb zelf een Best Friend Barebackpad. Je hebt er lekker veel grip op door de stof, maar hij is wel dun. Kan aan de ene kant handig zijn, omdat je je paard extra goed voelt, maar aan de andere kant verdeelt het de druk dus nauwelijks.
    In het kader van 'hoe vat ik dingen op':
    'I know that you believe you understand what you think I said, but I'm not sure if you realize that what you heard is not what I meant!'

Dagboek: Casindy, mijn blonde prinses
    Horse in Mind: Het kennisplatform over natural horsemanship
    Rianne Dekker Instructie & Hoefverzorging

Forum Meubilair Maritje1991's Avatar
    Aangemeld
    Oct 2010
    Leeftijd
    33
    Dagboek Berichten
    43

laatst in de BIT staat daar een heeel artikel over

misschien kun je dat op internet terug vinden?
    Ik sta open voor vragen of ideen. Ook ben ik op zoek naar opbouwende kritiek.

Ik heb drie soorten geprobeerd:

Bestfriend
    Paardnatuurlijk
    Emiel voest

Cijfers zouden zijn resp. 7 een 7 en een 10
    Kritiek op de goeroe is niet gewenst......

Forum Meubilair whoopie's Avatar
    Aangemeld
    Jun 2006
    Dagboek Berichten
    27

Ik heb zelf een best friend, fijn geprijsd goede kwaliteit, maar niet zo dik, zelf ben ik dun , dus dat is minder fijn voor mijn paard. Wel goede anti-slip.

ik heb een e miel voest mogen uitproberen, die zit echt heerlijk vindt ik, maar is behoorlijk prijzig, ik wil hem wel graag gaan kopen omdat ik rijden met BBP wel fijn vindt. Ik heb ook een lamswollen Christ uitgeprobeerd is wel lekker dik maar vondt de pasvorm niet fijn, mijn benen gingen zo wijd uitstaan, vondt ik niet fijn rijden.
    Groetjes Janneke

Gun jezelf
    Gun jezelf de liefde en het geluk
    Gun jezelf het geld dat je toekomt.
    Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden

Super Moderator senta's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2009
    Dagboek Berichten
    121

Ik heb zelf de Christ en vind hem heerlijk, die krijgt van mij een dikke 10.
    "A horse doesn't care how much you know until he knows how much you care." - Pat Parelli

Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Ik ben er al uit .

Het wordt de Bareback Pad de Luxe van Emiel Voest. Deze vond ik heel fijn met rijden en op diverse fora hoor ik hier echt hele goede dingen over. Fijn voor de ruiter en goed voor het paard. Zeker prijzig maar dat vind ik zeker de moeite waard omdat ik het veel zal gebruiken. Nog eventjes sparen dus!
    Leuke aankoop & verkoop FB groep voor 2e hands NH artikelen https://www.facebook.com/groups/2ehandsNHartikelen/

Actief Forumlid Lon's Avatar
    Aangemeld
    Aug 2005
    Dagboek Berichten
    1

Ondanks dat je je keus al gemaakt hebt wou ik toch nog even reageren. Ik heb de 'Comfort Plus' barebackpad van Best Friend, ik heb er nog niet mee gereden en kan hem ook niet vergelijken met de standaard Best Friend aangezien ik die nooit in het echt heb gezien, maar ik vind deze in ieder geval erg mooi en degelijk gemaakt en hij lijkt een goeie vulling te hebben. Misschien een tip voor mensen met een minder ruim budget

Actief Forumlid Chendo's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2010
    Leeftijd
    35

Ook ik nog even met een ervaring!
    (Ondanks de al gemaakte keuze)
    Ik heb zelf de barebackpad van best friends, maar dan de luxe uitvoering. Die zit onwijs zacht en prettig.
    Hij is trouwens te koop i.v.m. verkoop paard.
    "Never say goodbye because goodbye means going away and going away means forgetting and I will never forget you Chendo!"

Aangemeld
    Mar 2011
    Leeftijd
    42

Heb je een foto en eventueel richtprijs (Per pb)?

Actief Forumlid Chendo's Avatar
    Aangemeld
    Nov 2010
    Leeftijd
    35

komt eraan
    "Never say goodbye because goodbye means going away and going away means forgetting and I will never forget you Chendo!"

Actief Forumlid Dominique's Avatar
    Aangemeld
    Mar 2008
    Leeftijd
    42

Ik heb ook de barebackpad van best friends en dan de luxe uitvoering, die zit en rijd inderdaad heerlijk! Ik heb hem in Engeland besteld, omdat hij daar goedkoper is. Of in ieder geval was

Forum Meubilair nienke07's Avatar
    Aangemeld
    Jan 2005
    Leeftijd
    56

Ik heb een BBP van Barefoot. Ik vind het zelf een heel fijn ding.
    Verkrijgbaar in zowel zadelvorm

Als in 'trail'model

Bladwijzers

Forum Rechten