Wie kent (of is) iemand die me kan helpen met rechtrichten van Flame?
Ik vind het heel lastig om met zijn LB karakter hem goed te kunnen rijden.
Wie kent (of is) iemand die me kan helpen met rechtrichten van Flame?
Ik vind het heel lastig om met zijn LB karakter hem goed te kunnen rijden.
Flame en Ali's lessen
You're the only person who knows what's right for you,the only one.
And if you already know what this is, commit to it. If you don't, commit to nothing.
Ik snap niet zo goed wat zijn LB karakter te maken heeft met moeilijk rechtrichten eerlijk gezegd, kun je dat uitleggen.
Je kunt eens kijken op de site van Marijke de Jong of er leerlingen zijn van haar die bij jou in de buurt les geven. Ik weet zo geen mensen bij jou in de buurt.
Morgenavond is er wel een intressante lezing in Esbeek, mischien nog iets voor jou, staat onder nh activiteiten.
Groetjes Janneke
Gun jezelf
Gun jezelf de liefde en het geluk
Gun jezelf het geld dat je toekomt.
Gun jezelf de kracht om van jezelf te houden
Als er voldoende interesse is wil ik Florien de Graaf vragen om les te komen geven in Geel (ongeveer 45' van Eindhoven). Laat maar iets weten via PB.
"Dromen komen uit..."
Op mijn oude stal worden vaak lessen gegeven door iemand die veel gereden heeft bij het Balingehof en ze is even Anja Beran studente geweest ...
Het is meer gericht op klassieke dressuur , maar ze geeft ook les aan recreatie western ruiters en is schappelijk in prijs !
Mijn oude stal is vlakbij jou en denk dat de instructrice ook wel bij jou les kan geven als ze t combineert ...
pb maar even voor meer info als je interesse hebt
Zinti , Finesse & Annelie "mijn meiden "
Star & Max " onze jongens "
Zinti , mijn kanjer je bent een Topper
Ik zeg stal Mireille!!!
Ze zit in Uden dus een half urtje van eindhoven vandaan. Ze geeft les volgends de antoine de bodt methode en ze is echt een super lesmens!
meer info op www.stalmireille.nl
O.T. Lieke, wat een fijne site!! Zelfs op stilstaand beeld springt de swung van het scherm![]()
[size=16pt]Fijne spullen voor paard en ruiter: www.mzm-geestig.nl[/size]
[size=12pt][color=purple][b]
Eens met Lieke, Mireille is een super lesgeefmens (ze kan goed uitleggen en is heel enthousiast) čn een heel goed paardenmens![]()
Bladwijzers